دانستنی‌های سربازی/

نحوه معرفی به مراکز آموزش سربازی چگونه است؟

شیوه‌های معرفی به مراکز آموزش سربازی را در این گزارش بخوانید.

معرفی به مراکز آموزش سربازی چگونه است؟به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی، در رابطه با معرفی به مرکز آموزش و تحویل مشمول به مرکز سوالاتی دارند.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، سربازان خدمت وظیفه عمومی به دو صورت می‌توانند به مراکز آموزشی اعزام شوند که به ۲ شیوه دسته جمعی و انفرادی تقسیم می‌شوند.

اعزام دسته جمعی و انفرادی به چه صورت است؟

مشمولان خدمت وظیفه عمومی با مراجعه در ساعت مقرر به معاونت‌های وظیفه عمومی در استان‌ها و دریافت بلیت اتوبوس با مراجعه به ترمینال مسافربری به صورت دسته جمعی به مراکز آموزشی اعزام می‌شوند؛ همچنین مشمولان خدمت می‌توانند در صورت تمایل به شیوه شخصی در ساعت مقرر به مراکز آموزشی مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید، درصورتی که محل اعزام خدمت در شهر محل سکونت باشد، مشمولان خدمت باید به صورت انفرادی خود را به مراکز آموزشی معرفی می‌کنند.

قابل ذکر است که سربازان در زمان ورود به مراکز آموزشی توسط دژبان‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند، به همین دلیل از به همراه داشتن وسایل غیر ضروری مانند تلفن همراه، فلش، مموری، سیگار، چاقو و... جدا خودداری کنند.

همچنین به مشمولان توصیه می‌شود علاوه بر این موارد برای رعایت نکات بهداشتی قبل از اعزام به خدمت موی سر و محاسن صورت خود را با شماره ۴ کوتاه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی نصیری
۰۰:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام من دانشجوی ارشد علوم وتحقیقاتم ورودی بهمن ۹۲ودر ۱۹خردد۹۵ثبت نام ترم داشتم که آموزش ۳۱خرداد۹۵برام لغو معافی رد کردن ودر اسفند ۹۵هم پروپزال تصویب کردم ودرسال ۹۶رفتم برای دفاع از پایانامه خود که نذاشتن دفاع کنم دراین یک سال بنده بی خبر بودم که نتونستم دفاع کنم بدجور بلاتکلیف شدم بابد چیکارکنم ممنون
آخرین اخبار