فتاحی: بازی را به خاطر تماشاچیان لغو نکردیم/ پرسپولیس جریمه می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:  می‌خواستیم بازی پرسپولیس و پدیده مشهد را لغو کنیم، اما به احترام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند اجازه برگزاری بازی دادیم.

فتاحی: بازی را به خاطر تماشاچیان لغو نکردیم/ پرسپولیس جریمه می شودسعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو بازی پرسپولیس - پدیده گفت: با توجه به اساسنامه سازمان لیگ، فیفا و‌ ای اف سی، تبلیغات دور زمین متعلق به فیفا،‌ ای اف سی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و از جایی که تماشاچیان می‌نشینند تا زمین مسابقات این تبلیغات محیطی ادامه دارد. با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی به غلط تبلیغات محیطی گرفته بود به باشگاه اعلام کردیم که تبلیغات جمع شود، اما آن‌ها ممانعت کردند. این حق  باشگاه پرسپولیس و  همه باشگاههاست و ۸۰ درآمد تبلیغات محیطی مال باشگاه هاست به همین دلیل باید از حق باشگاه دفاع کنیم و این موضوع را اعلام کردیم. البته  می‌خواستیم بازی را لغو کنیم، اما به احترام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند اجازه برگزاری بازی دادیم و  البته پرونده اش را به کمیته انضباطی می‌فرستیم و پرسپولیس جریمه می‌شود.  

او درباره  زمان برگزاری دربی سرخابی‌ها تصریح کرد: دربی بررسی نیاز ندارد و شما رسانه‌ها این صحبت‌ها را مطرح کردید و نامه‌ای هم باشگاه استقلال ارسال نکرد. برنامه سازمان لیگ ۳ ماه قبل از شروع لیگ اعلام شده است و زمان سوپرلیگ و همه مسابقات مشخص شد. هفته ۲۳ هم قرار بود در عید انجام شود و قرعه کشی هم انجام دادیم و دربی روز ۱۰ فروردین انجام می‌شود. بازی پرسپولیس و فولاد هم هفته بعد ۲ ساعت زودتر و ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/ 

اظهارات فتاحی درباره بازی پرسپولیس و پدیده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.