عزم جدی دولت برای ارتقای بخش کشاورزی استان کرمانشاه

دبیر ستاد برگزاری مراسم دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های افتتاحی و عملیات اجرایی بخش کشاورزی از شاخص‌ترین پروژه‌های استان کرمانشاه است.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دبیر ستاد برگزاری مراسم دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: پروژه‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی بخش کشاورزی استان کرمانشاه در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت از شاخص‌ترین پروژه‌های استان بوده که این موضوع بیانگر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش کشاورزی این استان است.

  کوروش مهرابی با تشریح پروژه‌های بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر امسال افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۶۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان و ایجاد زمینه اشتغال برای ۱۷۷۱ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  بیان  کرد: از ۱۶۸ پروژه یاد شده ۱۶۰ پروژه افتتاحی بوده که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده و ۸ پروژه نیز عملیات اجرایی آن‌ها در این ایام آغاز شده است.

وی افزود: پراکنش پروژه‌های بخش کشاورزی استان تقریبا در سطح کلیه دهستانها، بخش‌ها و شهرستان ها در کلیه بخش‌ها و شهرستان‌ها حتما یک یا چند پروژه از بخش کشاورزی وجود داشته است که این موضوع نشان دهنده اهمیت کشاورزی و برخورداری کلیه مناطق استان از فرصت عادلانه در اجرای پروژه‌های عمرانی و تسهیلاتی این بخش است.

مهرابی با اشاره به ۹۲پروژه عمرانی از بین ۱۶۰ پروژه افتتاحی گفت: علاوه بر تعداد و پراکنش مناسب پروژه ها، مبلغ هزینه شده برای اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی نیز قابل توجه بوده و سرمایه گذاری ۱۶۳ میلیارد تومانی که بیشترین مبلغ آن در قالب ۹۲ پروژه عمرانی آب و خاک جهت اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، از عزم جدی دولت تدبیر و امید برای ارتقای بخش کشاورزی استان کرمانشاه خبر می‌دهد.

انتهای پیام/ ز
بهره برداری از پروزه های جهاد کشاورزی در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار