افشاگری جنجالی پسرمسعود رجوی علیه سازمان تروریستی منافقین! + فیلم و عکس

محمد رجوی پسر مسعود رجوی اخیرا در یک فایل صوتی، افشاگری بی‌سابقه‌ای علیه سازمان منافقین انجام داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رجوی پسر مسعود رجوی افشاگری بی‌سابقه‌ای درباره اقدامات و شکنجه‌های سازمان منافقین را در یک فایل صوتی، منتشر کرد.

افشاگری جنجالی پسرمسعود رجوی علیه سازمان منافقین +فیلم وعکس


بیشتربخوانید: سازمان منافقین آبرومند است! باور نمی‌کنید؟


محمد رجوی چند سال پیش به دلیل اعتراضاتی و انتقادات تندی که علیه سازمان منافقین بیان می‌کرد، توسط نیروهای این سازمان بازداشت و به مکانی نامعلوم برده می‌شود و پس از بازجویی و شکنجه، مدتی بعد از زندان آزاد شده و به خانه‌ای امن در اردوگاه اشرف منتقل می‌شود تا تحت الحفظ بماند و سازمان بتواند در مدتی مشخص برای وضعیت او، تعیین تکلیف کند.

محمد رجوی پس از انتقال به خانه‌ی امن سازمان منافقین، موفق می‌شود که در یک فایل صوتی، به‌صورت مخفیانه وضعیت خود را ضبط کرده و فایل را برای یکی از دوستانش در سازمان که او هم منتقد رفتارهای سازمان بوده، ارسال کند. محمد رجوی به وی اعلام کرده بود که "اینها  قصد دارند مرا از بین ببرند، در صورتی که خبری از من نیافتی و مطئن شدی که مرا کشته‌اند، این فایل را منتشر کن".

حالا بعد از چند سال، فرد مورد اعتماد پسر مسعود رجوی، به دلیل عدم اطلاع از وضعیت دوست صمیمی‌اش، فایل صوتی افشاگری وی علیه سازمان منافقین را منتشر کرده است.

صدای محمد رجوی، پسر مسعود رجوی

وی در این فایل صوتی که چندسال پیش و قبل از اینکه سازمان منافقین اردوگاه اشرف را ترک کند، ضبط شده است، از سه روز حبس و شکنجه خود خبر می‌دهد و می‌گوید: بر اثر این شکنجه و حبس روانی شده‌ام.

وی در این افشاگری می‌گوید: "رهبران مجاهدین برای سفیدسازی جرائمی که در حق من مرتکب شدند، من را وادار به نوشتن اعترافات دروغین علیه خویش نمود‌ه‌اند."

** محمد رجوی؛ تنها بازمانده‌ی عملیات بزرگ "ضربه زعفرانیه"

 روز 19 بهمن ماه سال 1360، وقتی خانه تیمی موسی خیابانی یا همان مرکز فرماندهی ترورهای منافقین در تهران ضربه خورد، خیابانی که نفر دوم سازمان منافقین بود، به‌همراه اشرف ربیعی همسر مسعود رجوی و حدود 20 نفر دیگر از نیروهای رده‌های بالای سازمان در جریان درگیری با نیروهای امنیتی سپاه پاسداران کشته شدند.

افشاگری جنجالی پسرمسعود رجوی علیه سازمان منافقین +فیلم وعکس

آن عملیات یک بازمانده هم داشت و آن هم کودکی بود که در تصویر بالا در آغوش شهید لاجوردی است. «مصطفی رجوی» فرزند مسعود رجوی سرکرده منافقین تنها بازمانده این عملیات بود که با فداکاری یک پاسدار نجات یافت. شهید لاجوردی دادستان وقت تهران، در حالی‌ که مصطفی رجوی را در آغوش داشت، در مقابل دوربین صداوسیما به توضیح عملیات پرداخت و خطاب به پدربزرگ کودک (پدر مسعود رجوی)، گفت که برای تحویل گرفتن کودک می‌تواند به دادستانی مراجعه کند.

مصطفی رجوی به پدربزرگش در مشهد تحویل داده شد و منافقین به دستور مسعود رجوی بعد از چند سال او را به‌صورت پنهانی از کشور خارج کرده و به فرانسه منتقل کردند. مصطفی بعد از ورود به فرانسه در تشکیلات منافقین به نام "محمد رجوی" شناخته می‌شد. وی در همان‌جا تا مدتی تحصیل کرد تا اینکه با دستور پدرش به پادگان اشرف در عراق منتقل شد.

بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد و در زمان جنگ کویت، رجوی به بهانه خطر جنگ برای کودکان، آنها را از خانواده‌ها جدا کرد و به اروپا برد و در پانسیون‌های متعلق به سازمان نگهداری کرد. سال‌ها بعد زمانی که پادگان اشرف با بحران نیرو مواجه بود، این بچه‌ها را که عموماً در دوره پایان نوجوانی بودند به اشرف بازگرداند. در این‌ بین، محمد را هم که هیچ‌گاه دلش نمی‌خواست به پادگان اشرف در بیابان‌های عراق برود، همراه آنها به اشرف برد.

افشاگری جنجالی پسرمسعود رجوی علیه سازمان منافقین +فیلم وعکس

از راست: محمد رجوی، مسعود رجوی، مریم رجوی و اشرف دختر مریم رجوی

حضور محمد (مصطفی) رجوی در پادگان اشرف یک استفاده بزرگ برای مسعود رجوی داشت و می‌خواست بگوید من استثنایی قائل نیستم و پسر خودم را هم به پادگان اشرف آوردم. محمد با ورود به پادگان اشرف آن‌چنان ناراضی بود که از همان روزهای اول سر ناسازگاری گذاشت و سرکردگان رده‌بالای سازمان نیز برای پنهان کردن نارضایتی وی از مناسبات فرقه‌ای درون منافقین و اختلاف با پدرش او را در خانه‌ای جدا در پادگان اشرف جای‌ داده بودند و انواع و اقسام امکانات را با این هدف که وی را راضی نگه‌دارند، در اختیارش گذاشتند.

فرزند رجوی که از بریده‌گان سازمان به‌ حساب می‌آید، یک بار با همراهی چند تن از دوستان هم سن و سال خودش همراه با یک خودروی سنگین نظامی شبانه به سیم‌خاردارهای اطراف پادگان اشرف زد و در حالی‌ که سعی داشت از سقف کامیون به آن‌سوی سیم‌های خاردار بپرد، توسط یکی از محافظین دستگیر شد. نفرات همراه محمد همگی به انفرادی منتقل شدند و به‌شدت تحت‌فشار کتک و شکنجه قرار گرفتند اما وی صرفاً به محل اقامت خودش منتقل و آنجا محبوس ماند.

بعد از سقوط صدام و ورود آمریکایی‌ها به عراق، ‌آمریکایی‌ها به سراغ اشرف و ساکنان آن نیز آمدند تا هم از وضعیت پادگان اشرف و هم‌ظرفیت ساکنان آن برای به‌کارگیری در عراق مطلع شوند اما به گفته اعضای جداشده سازمان، مترجم فارسی آمریکایی‌ها چند بار خواهان صحبت نظامیان آمریکایی با پسر مسعود رجوی شد اما با مخالفت شدید سرکردگان سازمان روبه‌رو می‌شد.

بعد از خروج منافقین از کمپ اشرف، محمد رجوی با منافقین به لیبرتی منتقل شد و در مراحل انتقال به کشور آلبانی، از عراق خارج شد و به نروژ فرستاده شد. محمد در نروژ از یک‌سو دیگر یک نوجوان نبود که با فشار و محدودسازی سرکردگان سازمان امکان صحبت کردن علیه تشکیلات منافقین را نداشته باشد. از سوی دیگر نیز ترس از تصمیم سازمان به حذف او که البته برای منافقین مسئله دور از ذهنی نیست و محمد نیز به دلیل زندگی در اشرف با این مسئله آشنایی کامل دارد، باعث شد تا فقط چند بار آن‌هم به‌صورت مختصر به انتقاد از سازمان بپردازد.

افشاگری جنجالی پسرمسعود رجوی علیه سازمان منافقین +فیلم وعکس

انتقادات او، واکنش سازمان را به این صورت دربرداشت که شرایط راحت‌تری را برای زندگی او در نروژ فراهم کنند. از حقوق چند هزار دلاری ماهانه تا خرج بالای تحصیلش دریکی از دانشگاه‌های معتبر نروژ از جمله امکاناتی بود که سازمان برای ساکت کردن پسر رجوی پرداخت می‌کرد اما اینها موجب نشد تا از انتقاداتش نسبت به سازمان و شکنجه نیروها، دست بردارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

افشاگری پسر مسعود رجوی علیه سازمان منافقین + صوت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
درست است که مشکلات داریم و به خیلی از مسائل انتقاد داریم که این نیز خود یکی از افتخارات
نظام ماست که نشانه توسعه مدنی و آزادی بیان و عقیده و... است .
ولی منافقین بدانند ما هیچ گاه حتی یک تار موی رهبر عزیز مون و رئیس جمهور مون و سایر مسئولان مون رو به کل دنیا نمی دهیم و کشور مون را به دهن گرگ ها نمی فرستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
این حرف دل همة دوستداران انقلاب اسلامی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خون شهیدان بود که این درخت استقلال و خودکفایی را تنومند ساخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
این منافقین از دست سازمان تبهکارشون نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
این جوان حتماً می داند که جان خودش را مدیون یک پاسدار ایثارگر است که با فدا کردن جان خود ، جان او را از خطر مرگ حتمی نجات داد او باید یک تأملی بکند در مورد کسانی که نام خود را مجاهد خلق یا فدایی خلق یا نامهایی از این دست گذاشتند که هیچ سنخیتی با ماهیت آنها ندارد که چگونه خلق قهرمان را فدای جاه طلبی و شهوترانی خود کردند و می کنند و کسانی که بدون ادعا ، هستی خود را برای رفاه و آزادی و امنیت و پیشرفت ملت خود کرده اند و می کنند آن مدعیان جهاد برای خلق چگونه در خدمت صدام به ملت خود خیانت کردند و خون دهها هزار انسان بی گناه را بر زمین ریختند و در مقابل پاسداران عزیز برای تعالی و امنیت و رفاه کشور و ملت از تمام هستی خود گذشتند و امروز هم مورد بغض و کینة بدخواهان کشور هستند ، بخدا اگر ما امروز با وجود این همه شواهد و دلائل حق و باطل را نشناسیم و سِره را از ناسِره تشخیص ندهیم و در اظهارات و موضع گیر هایمان جانب حق را نگیریم گرفتار خشم الهی خواهیم شد .
Iran (Islamic Republic of)
جعفري
۲۳:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
گزارشي از به درك واصل شدن مسعود رجوي ملعون تهيه كنيد ببينيم چطوري اين پست سقط شد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
قابل ذکره که این پسره در کودکی توسط شهید عزیز لاجوردی نجات پیدا کرد . اینا به فرزندای خودشونم رحم نمیکنن . سازمان جهنمی منافقین .
Canada
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
هر کس جذب این فرقه های فتنه .خاین .جاسوس بشه .کلاه گشادی سرش رفته .که تا اخر عمرش عذاب اش خواهد داد .بیشتر روی جوانانی که میخواهند برای تحصیل یا هر بهانه ای به اونور اب بخاطر تبلیغات دورعین کانال ها بروند .سرمایه گذاری میکنند .به بهانه گرفتن اقامت .این حوانان خام و جاهل جذب میشوند .و بدبختی شان از اینجا شروع میشود
کسی که به پسر خودش این جنایت را کند .خدا به داد بیگانه برسد
Canada
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
خطرناک ترین فرقه تروریستی اند .که همشون را روانی کردند .در اصل برده شده اند و هر کاری ازشون بخواهند میکنند .بدون اینکه به عاقبت کار فکر کنند مثل یک ربات .گول خورده اند .راه برگشت ندارند .فقط بخاطر تبلیغات دروعین .جذب شده اند و هر دو دینا را باخته اند ..متاسفانه جاهل ها هر چرندیات را قبول می.کنند و عاقبت شومی خواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین و ستمگران
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
چه درد آور است. پسری که پدرش شیطان باشد. مرگ بر منافقین در اصل منافقین همان از جنس داعش هستند
Iran (Islamic Republic of)
موحدی
۱۸:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
ایکاش اشاره ای هم به آخرین وضعیت سرکرده منافقین، مسعود رجوی می کردید تا بدونیم بالاخره سرنوشت این چی شد؟ امیدوارم واقعا زنده نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
یادی از شهید لاجوردی شد .
شهید لاجوردی نماد مظلومیت در قوه قضاییه بودند .
از هجمه هایی که علیه ایشان شد و بعد ها متوجه شدیم که چه دروغهایی علیه این شهید عزیز بسته بودند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
قربون خدا برم ،حوادث سخت وخونین چهل سال پیش این جانیانداز خدا بیخبر باعث شده که اینها هر جوری که توانستند تبلیغات کردند تا وجهه خود را تطهیر کنند نتوانستند ،الان مردم ایران در تمام نقاط با هر گرایش فکری ودینی حتی کسانی که با مخالفند همگی دست رد بسینه اینها زده وحتی ایرانیان خارج از کشور هم اینها را قبول نداشته واز انها منزجرند ،مردم تهران وشهرهای کوچک وبزرگ هم همگی متنفر هستند ودر مقابل اینهادبشدترجبهه میگیرند،شاید بتوان گفت هیج حزب وگروهی در دویست سال گذشته بمانند اینرمنافقها مورد خسم وتنفر یکپارچه ومتحد مردمرایران نبوده،حال شما ببنید دشمنان ما چقدر گمراه ونادان هستند که روی این فاسدهای سیاسی سرمایهرگذاری کرده وفکر میکنند با تبلیقات میتوانند چهره کریهه این جنایتکاران تشنه قدرت را بزداعند ،کثیفتر وبیرحمتر از این منافقها که به افراد خود نیز ترحم نمیکنند وجود ندارد.
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
امیدوارم که این جوان هم که شهید لاجوردی از لانه گرگها نجات داد براه حق بر گشته باشد
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
همیشه هم گرگ زاده گرگ نمیشه گاهی ازظلمات نور بوجود میاد وگرنه این پسر میتونس با بهترین امکانات و پول دیگه برعلیه سازمان چیزی نگه ولی نتونس تحمل کنه . آغوش شهید لاجوردی کارخودشو کرد این بچه بوی شهید لاجوردی رو حس کرد ومتوجه حق شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دستمزد و جقوق اینها از عربستان تغذیه می شود .....
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
گرک زاده آخرش گرک است در ایران دنبالش بگردید واگر دستگیر کردید پس از تخلیه اطلاعاتی بدونه هیچ معطلی اون را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
طبق موازین شرعی ،واسلامی که قانون مدون وکامل میباشد باید عمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
شما از چی ناراحتید
با این تفکرات خدارو شکر حاکم کل بشریت نشدی وگرنه همه ادما مثل دایناسور ها منقرض میشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
یک کم متن رو با دقت بخون . اگه میخواست راه پدرشو برود که زجر نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
اگر سیاسیون و مقامات بالا مثل تو فکر میکردن که چیزی از انقلاب نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
تند نرو تندروی هم واسه خودت و هم واسه جامعه ضرر داره خوب مطالعه کنی هم در تاریخ اسلام و تشیع -حر ریاحی-وهم در حال حاضر تعدادزیادی از اینها پس از خروج از فرقه از اشخاص محترم جامعه هستند و در پستهای مختلف خدمت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم
۰۹:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام اعتماد نباید کرد ،فوری اعدام
Czechia
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
ان شاء الله ریشه این منافقین داعش صفت هم به زودی کنده شود .
آخرین اخبار