معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در سمنان:

در زمینه پهباد ایران جزء پنج کشور اول دنیاست /خود کفایی ۸۰ درصدی کشور در حوزه دفاعی

در زمینه پهباد ایران جزء پنج کشور اول دنیاست /خود کفایی ۸۰ درصدی کشور در حوزه دفاعیمعاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در سمنان گفت: ایران در صنعت دفاعی به لحاظ طراحی، تولید و مواد اولیه به خود کفایی ۸۰ درصدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی استان سمنان گفت: صنعت دفاعی ایران در همه بخش‌ها از جمله تجهیزات هوایی، زمینی، موشکی و رادار‌ها به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که از لبه دانش عبور کرده است.

وی افزود: در زمینه پهباد نیز، ایران جزء پنج کشور اول دنیاست و تا کنون ماموریت‌های زیادی با هواپیما‌های بدون سرنشین در مبارزه با تروریست‌ها با موفقیت انجام شده است.

سردار عبداللهی درباره توان موشکی کشور هم گفت: در این بخش کاملا از صفر شروع کردیم و الان با دانش ایرانی یکی از کشور‌های مطرح دنیا هستیم و این موجب نگرانی دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: به جرات اعلام می‌کنیم با پشتوانه صنعت دفاعی میتوانیم همه نیاز‌های صنعتی کشور در بخش‌های غیر نظامی را تامین کنیم و نیازی به کشور‌های دیگر نداریم.

سردار عبداللهی گفت: در حال حاضر جوانان دانش آموخته در بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان، صنعت دفاعی کشور را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام / گ

حضور معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.