سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران امشب بارانی می شود

براساس آخرین تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود و در بعدازظهر به کل نوار غربی و دامنه‌های البرز غربی و غرب سواحل دریای خزر گسترش می‌یابد.

شنبه با تقویت این سامانه بارش به جنوب، مرکز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور گسترش می‌یابد. یکشنبه این سامانه در جنوب غرب، جنوب، شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور فعال خواهد بود.


بیشتر بخوانید: وقوع گرد و غبار در شرق و جنوب شرق/ جوی آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است


بعدازظهر یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب و جنوب غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود. دوشنبه با تقویت این سامانه گستره فعالیت آن به کل کشور بجز شرق و شمال شرق می‌رسد. بارش در مناطق مرتفع و سردسیر بصورت برف است و در جنوب و جنوب غرب همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی استآغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی استآغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی است

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی است

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۱۹ بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار