رجایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگران انشعاب بین احزاب اصلاح‌طلب هستم/ اصلاح‌طلبان گاهی نمی‌توانند باهم کار کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به نگرانی خود از انشعاب در میان احزاب اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان گاهی نمی‌توانند با هم کار کنند.

نگران انشعاب بین احزاب اصلاح‌طلب هستم/ اصلاح‌طلبان گاهی نمی‌توانند باهم کار کنندغلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضورش در جلسه امروز در حزب منشعب شده از حزب اعتماد ملی گفت: از بنده دعوت کردند و من در این جلسه فقط به عنوان مدعو حضور داشتم نه به عنوان عضو حزب، هر یک از احزاب اصلاح طلب من را دعوت می‌کنند در جلسه‌شان شرکت می‌کنم و این دلیل نمی‌شود که عضو تمامی این احزاب باشم.

وی افزود: آقای منتجب‌نیا از دوستان ۴۰ ساله بنده هستند و از من برای افتتاحیه دعوت کردند و من به عنوان احترام به او در این جلسه شرکت کردم.

رجایی در پاسخ به این سوال که اختلاف بین اعضای اعتماد ملی موجب جرقه‌ای بین احزاب اصلاح طلب شود و این مسئله در دیگر احزاب هم ادامه داشته باشد، اظهار کرد: بنده به سهم خودم نگران انشعاب و جدایی بین احزاب اصلاح‌طلب هستم و به نظر من نباید این چنین باشد.

وی تصریح کرد: همانطور که شاهد بودیم بین مجمع روحانیون مبارز و جامعه روحانیت دو تشکیلات ایجاد شد بنابراین هر انشعابی نمی‌تواند منفی باشد، اما بهتر است که انشعابی بوجود نیاید و ما احزاب فراگیر و جامع و گسترده‌ای داشته باشیم، اما ممکن است دوستان به دلایلی به این نتیجه برسند که با هم نمی‌توانند کار کنند و از این جهت تشکیل حزب جدید نباید علیه حزب دیگری نتیجه‌گیری شود.

رجایی خاطر نشان کرد: اختلاف بین این دو حزب هم می‌تواند جرقه‌ اختلاف بین احزاب  اصلاح طلب باشد و هم می‌تواند نوعی تکثر باشد اگر اینطور نباشد که ما باید تنها  یک حزب اصلاح طلب داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم این جدایی هم می‌تواند نگران‌کننده باشد و هم می‌تواند حزب جدیدی را تأسیس کند  که موجب به وجود آمدن نیرو‌های جدیدی باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فربد
۲۰:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
باید بداد مشکلات مردم برسن
Iran (Islamic Republic of)
خ دزفولی
۲۰:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
آقای رجایی در این چهل سال جه کار مثبتی برای شهر خودت دزفول بر داشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
اصلاح طلب یعنی چی ؟ خط مشی دارند ؟ مرام نامه دارند ؟ هدفشون چیه ؟ روش کاریشون چیه ؟ براشون مردم در اولویتند یا حکومت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
تفرقه شاخصه اصلي احزاب شيطان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
اینا حزب تشکیل میدن تا امورات خود و خودی هایشان را پیش ببرند ، مردم برایشان فقط نردبامند، از همین مردم اگر بپرسند راضی به تشکیل هیچ حزبی نیستند مگر حزب خدا .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
حذب اصلاح طلب حذب پوله اونم فقط برا جیب خودشون ب هر قیمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا ما رو از شر جناح های ناحق و فتنه گر ، دروغگو و فریبکار و قدرت طلب نجات بده و شرشون رو از سر مملکت کم کنه
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
احزاب تکلبیفشون روشنه همونا دودرصد حزب فقط حززببه مسسستضضضففففین نمیشه ما حزب مستظعفین باید داشته باشیم حزب فقط مستضعفین امام فرمودند
آخرین اخبار