تخصیص اعتبار چند طرح فراموش شده لرستان

استاندار لرستان گفت: تعدادی از طرح‌ها که بطور تاریخی در ذهن مردم مانده تا پیش از سال ۹۷ اعتبارشان یک ریال بود، اما امسال اعتبار گرفته و اجرایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: طرح‌های بیشتری در خرم آباد داریم که آماده افتتاح و یا کلنگ زنی است، اما بدلیل مشکلاتی در زمینه سفر وزرا انجام این مهم محقق نشد که بزودی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تامین منابع در سال‌های آینده کمی سخت‌تر خواهد بود افزود: با ریسک پذیری مدیران و همچنین ریسک پذیری پیمانکاران این مشکلات قطعا حل خواهد شد.

سید محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار داشت: اگر مسئله اعتباری که پارسال به نمایندگان خرم آباد دادند محقق نمی‌شد امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها نبودیم.

وی توضیح داد: امسال هم همچون سال‌های پیش در لایحه بودجه برای طرح‌هایی مانند سد زیبامحمد و سد مخملکوه رقم یک ریال را دادند که موفق شدیم با تلاش برای این ۲ طرح اعتبار بگیریم که این یک گام بسیار مهم در توسعه استان به شمار می‌آید.

وی افزود: امیدواریم این سد‌ها بعنوان یادگار استاندار و نمایندگان مردم خرم آباد در مجلس در آینده نزدیک تقدیم مردم قدرشناس این شهرستان شود.

انتهای پیام/م

چند طرح فراموش شده لرستان امسال اعتبار گرفتند

برچسب ها: دهه فجر 97 ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار