هیچ کس نمی تواند تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: مردم ایران در ۲۲ بهمن به ترامپ تازه به دوران رسیده نشان می دهند که هیچ کس نمی تواند تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شامگاه جمعه در آستان علی بن محمد باقر (ع) ضمن اشاره به وضعیت اسفناک ایران تا قبل از انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشوری همچون مصر نیز در آن زمان وضعیتی مشابه ایران و البته بهتر از کشور ما داشت، اکنون بعد از چهل سال ایران در حوزه های مختلف جزو ۱۰ کشور اول جهان است در حالی که بسیاری از مردم کشور مصر در قبرستان ها می خوابند.

وی ضمن دعوت از مردم به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم ایران در ۲۲ بهمن به ترامپ تازه به دوران رسیده نشان می دهند که هیچ کس نمی تواند تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه همیشه سعی داشتیم تا حرکت ما در راستای رفع مشکلات اولویت دار شهرستان کاشان باشد، ابراز داشت: رفع مشکلات آب از اولویت های منطقه اردهال بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته برطرف شد.

وی ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته در مورد جاده حرم تا حرم (از حرم امامزاده علی بن محمد باقر (ع) در  مشهد اردهال به مسجد مقدس جمکران) گفت: ساخت جاده حرم تا حرم وظیفه مسئولان است تا منطقه اردهال کاشان از بن بست خارج شود.

ساداتی گفت: در همین راستا محور دوم پل راوند با حضور وزیر راه در کاشان تاییدیه گرفت و روند قانونی ساخت و تخصیص اعتبار آن در حال پیگیری است. 

 

انتهای پیام/م 

 

دعوت نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.