خطیب جمعه بیرجند

پیشرفت ایران حسادت غربی ها را در پی دارد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشرفت امروز ایران اسلامی باعث حسادت غربی ها شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام عبادی در نماز جمعه این هفته بیرجند با بیان اینکه می خواهند طوری فشار آورند تا  مردم از این انقلاب دست بکشند و به دوران ذلت  بار گذشته برگردند گفت: با وجود مشکلات و موفقیت ها اما رسانه های غرب به صورت هماهنگ طوری القا می کنند که در گذشته کشور گلستان بوده و هم اکنون هیچ امکاناتی نیست.

وی افزود: امریکا ، ملت ها و دولت ها را ذلیل می خواهد اما آن زمان گذشته است که این کشور هر کاری دلش می خواست انجام می داد.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه ملت ایران به رهبری امام  خمینی (ره) به خودباوری رسیده است گفت: هم اکنون ایران اسلامی در منطقه رتبه اول رشد علمی را دارد و همین کشور هایی که امروزه در مقابل آمریکا سر خم می کنند از نظر علمی و فناوری از ما عقب تر هستند.

 حجت الاسلام عبادی در ادامه از قوه قضاییه نیز خواست که در مقابل مفاسد اقتصادی قاطعانه تر از قبل عمل کنند.

وی  با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در مبارزه با مفاسد اقتصادی تنهاست گفت: رودربایستی، راحت طلبی، آلودگی بعضی اشخاص، بعضی جناح بندی های سیاسی و همچنین حاضر نبودن برای هزینه دادن بعضی برخوردها عامل عدم برخوردها با بعضی مفاسد است.

امام جمعه موقت بیرجند به بدعهدی های آمریکا و هشدار رهبر معظم انقلاب حتی قبل از روی کار آمدن ترامپ اشاره کرد و افزود: رفتار آمریکا با برجام و بیانه های گستاخانه امروز اروپائیان عرق شرم را بر سر و صورت غربگرایان داخلی جاری کرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ماهیت امریکا و اروپا این است که ذلت را برای ما می خواهند گفت: آنها به نتیجه نخواهند رسید چون ماهیت انقلاب ما الهی ست و از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی ۲۲ بهمن را معجزه الهی خواند و گفت: انقلاب ما صاحب دارد و ان شاالله  پرچم اسلام را به صاحب آن یعنی مهدی موعود (عج) خواهد داد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالروز اعلام همبستگی نیروی هوایی با امام راحل به برخی دستاورد های نظام در ۴۰ ساله گذشته اشاره کرد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.