اطلاعیه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ملت غیور ایران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهلمین مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

اطلاعیه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

چهل سال پیش در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با تفضلات الهی و با رهبری سید و سالاری از سلاله‌ی فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و به همت ملت غیور و آزاده‌ی ایران اسلامی بنیان دوهزار و پانصدساله‌ی حکومت ستمشاهی در کشور ما از هم فروپاشید و فصلی شکوهمند از تاریخ بزرگ این ملت سرفراز و دینمدار با استقرار نظام جمهوری اسلامی آغاز گشت.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور میلاد نوین ملت غیوری است که یکی از پرشورترین تحولات حماسه‌آفرین تاریخ را بر مبنای ایمان و بر محور ولایت آفرید. ملت بزرگوار ما با انقلابی که چهل سال پیش به پیروزی رساند طلایی‌ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زد که سرفصل زرین‌اش ندای بزرگ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی برای تمامی بشریت بود.

ملت آزاده‌ی ایران اسلامی چهلمین سالگشت انقلاب عظیم خود را در حالی گرامی می‌دارد که همواره به مدد ایمان محکم و بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس‌گیر، سرافراز و سربلند بیرون آمده است. این ملت اکنون در مقطع بزرگی از تاریخ حیات خود که جهان پرستم امروز هرلحظه مانعی تازه بر سر راه توسعه و نیل او بر بلندای قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت و سربلندی می‌تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان‌های بزرگ و مقدس خویش چشم دوخته است.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن گرامیداشت و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر حماسه‌آفرینان و حافظان این انقلاب الهی، بر استقامت در راه آرمان‌های والای این انقلاب تأکید نموده، از ملت غیور و هوشیار و انقلابی ایران دعوت می‌نماید تا در یوم‌الله ۲۲ بهمن و این بار پرشورتر و پرخروش‌تر از همیشه با حضور شکوهمند خویش فضای چهلمین مراسم بزرگداشت این روز بزرگ را پررونق و پرصلابت نمایند و مشت‌های محکم و گره‌کرده‌ی خود را بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای مستکبر و رژیم اشغالگر قدس و اذناب منطقه‌ای‌شان بکوبند و بزرگ‌ترین حماسه‌ی تاریخ انقلاب را رقم زنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.