اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما امروز جزو معدود کشور‌های تعیین کننده در جهان هستیم و به همین دلیل که تعیین کننده هستیم با ما دشمنی می‌کنند.

مهم‌ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری استمحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو  با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، درباره مشارکت سیاسی مردم، قبل و بعد از انقلاب، گفت: مردم ما با ایمان به رهبری حضرت امام، به ایشان  روی آوردند و با اعتمادی که به وعده الهی داشتند و تبعیت از سخنان امام راحل در صحنه حاضر شدند و حماسه ۲۲ بهمن را که معجزه قرن نام گرفت؛ آفریدند.

اسلامی در ادامه گفت: مردم ایران توانستند با ایثار و جان‌فشانی خود برای تحقق شعار انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، در راه خود موفق شده و انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه مردم ایران، هنوز هم پس از ۴۰ سال همان مردم هستند، گفت: آنان با شور، شوق و با همان ایمان، لحظات گوناگونی را خلق کردند و برای مشارکت در سرنوشت خود و کشورشان در صحنه‌های تعیین کننده حاضر شدند. این صحنه‌ها همچون حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،  روز قدس و یا در انتخابات جلوه‌هایی از مشارکت مردم هستند که موجبات سرافرازی و اقتدار کشور را فراهم می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی مهمترین دستاورد‌ انقلاب اسلامی را عزت ملی و خودباوری دانست و افزود: ما امروز جزو معدود کشور‌های تعیین کننده در جهان هستیم و به همین دلیل که تعیین کننده هستیم با ما دشمنی می‌کنند. به این دلیل که ایستادگی می‌کنیم و بر اصول خود پایبند هستیم با ما دشمنی می‌کنند.

اسلامی با تاکید بر اینکه؛ این دستاورد انقلاب اسلامی است که خودباوری برای ما عزت‌آفرین شده است؛ گفت: بحمدالله پس از انقلاب، از لحاظ مادی و معنوی و در عرصه‌های مختلف پیشرفت و دستاورد‌هایی داشته‌ایم. اگرچه کاستی‌هایی وجود دارد ولی آن چیزی که مهم است، دیدن این کاستی‌ها و وجود اراده برای برطرف کردن آن‌هاست. 


بیشتر بخوانید:

حضور پررنگ زنان در جامعه به پشتوانه این نظام است/ امید به زندگی بانوان طی ۴۰ سال اخیر افزایش یافت 

انقلاب اسلامی مولود اراده مردم برای مشارکت سیاسی بود/ تداوم توطئه‌ها علیه کشور به معنای تداوم نشاط در انقلاب اسلامی است 

جشن تولد چهل سالگی انقلاب، پاسخ دندان‌شکنی به اظهارات ترامپ و بولتون است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار