ضرغامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دستور خرید خانه نیما یوشیج صادر شد

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران دستور داده تا خانه نیما خریداری شود، گفت: شهردار منطقه یک مأموریت یافته تا مذاکره با مالک را انجام دهد.

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت خانه نیما یوشیج که در محدوده شهرداری منطقه یک و در نزدیکی خانه جلال آل‌احمد واقع شده است، اظهار کرد: پیروز حناچی شهردار تهران دستور داده که هرچه سریع‌تر نسبت به خرید این ملک اقدام شود.

دستور خرید خانه نیما یوشیج صادر شد

وی افزود: در حال حاضر شهردار منطقه یک مأمور شده که اقدامات کارشناسی و مذاکره با مالکان را انجام دهد تا شهرداری آن را خریداری کند.


بیشتر بخوانید: خانه ۱۲ میلیارد تومانی نیما یوشیج در آستانه تخریب/ میراث فرهنگی ناتوان از خرید ملک


رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به بازدیدی که هفته گذشته به همراه گلپایگانی معاون شهرسازی شهردار تهران و کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران از این بنا انجام داده بود، تصریح کرد: در گذشته اراده جدی برای خریداری خانه نیما یوشیج وجود نداشت، اما اکنون شهردار تهران دستور داده که این خانه خریداری شود.

دستور خرید خانه نیما یوشیج صادر شد

ضرغامی گفت: مقرر شده تا قبل از عید نوروز ۹۸ این خانه خریداری شود و مورد استفاده علاقه‌مندان به شعر و ادبیات و فرهنگ قرار گیرد.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص قیمت این ملک، تصریح کرد: هنوز در این مورد بحثی نشده و قرار است قیمت کارشناسی مبنای خرید قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: خانه‌های شخصیت‌های تاریخی تهران به موزه تبدیل شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
كسيكه اين دستور را صادر كرده تا ابد ميتونه به مردم فخر بفروشه كه خونه نيما رو براشون حفظ كرده و تا ابد اسمش تو تاريخ به نيكي به يادگار ميمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اين چيزا وظيفه دولته نه شهرداريا
مگه نيما فقط مال تهرانياس ؟
آخرین اخبار