بر اثر برخورد مگان با گاردریل راننده جان باخت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری مگان با گاردریل حاشیه جاده، راننده این وسیله نقلیه در دم جان باخت.

بر اثر برخورد مگان با گاردریل راننده جان باختبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی،رییس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری مگان در مسیر صالح آباد به همدان در حال تردد بود که به علت سرعت بالا با قسمت در و گلگیر یک دستگاه خودرو وانت پیکان برخورد کرد.

وی اظهار داشت: این وسیله نقلیه پس از برخورد با وانت پیکان به سمت حاشیه جاده منحرف شده سپس با گاردریل کنار جاده برخورد کرد.

عزیزی سرعت غیرمجاز را عامل بروز این سانحه دانست و اضافه کرد: گاردریل پس از شکافتن خودرو و برخورد با بدن راننده این وسیله ، جان وی را در دم گرفت.

وی ابراز کرد: هم اینک به علت بارندگی برخی از جاده های برون شهری استان از جمله گردنه های سخت گذر، جاده ملایر -سامن و همدان - کرمانشاه لغزنده است.

رییس پلیس راه استان افزود: هم اینک تردد در جاده های استان روان است اما از بعد از ظهر دوشنبه همزمان با پایان تعطیلات شاهد ترافیک سنگین در جاده ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ ش

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری مگان با گاردریل حاشیه جاده، راننده جان باخت

 

برچسب ها: پلیس راه ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.