۲۲ بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران است.

همه می آییمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال  نیز همچون سال های گذشته در استان زنجان برگزار خواهد شد در همین زمینه  مسئولین استانی بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن  این مراسم تاکید  و از عموم مردم انقلابی و شهید پرور استان برای حضور گسترده در این مراسم دعوت کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفنگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با گرامیداشت دهه فجر، حضور مردم  در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را آبی بر آتش دشمنان دانست.
 
حجت الاسلام و المسلمین دولابی عدالت محوری را اساس انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواند و گفت: دستاورد‌های امروز ایران در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیر ساختی حاصل این تفکر است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، مسیر پیروی از ولایت را مسیر سعادت و خوشبختی مادی و معنوی جامعه برشمرده و ولایت پذیری و نگاه به توانمندی‌های داخلی راعامل سربلندی کشور دانست.

وی همچنین ۲۲ بهمن را  یاد آور حماسه ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران عنوان کرد و از مردم استان زنجان دعوت کرد تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، به ندای، ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

راهپیمایی ۲۲ بهمن  در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.