به مناسبت دهه فجر سالن ورزشی مدرسه فرزانگان این استان به بهره برداری رسید.

بهره برداری سالن ورزشی مدرسه فرزانگان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرزاد تیموری، مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان به  آیین افتتاح سالن ورزشی مدرسه فرزانگان اشاره کرد و افزود: همزمان با دهه مبارک فجر این مدرسه با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: این سالن با اعتباری افزون بر ۸۷۰ میلیون تومان ساخته شده است .

 مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه این سالن ورزشی در اختیار تمامی مدارس قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: ساخت این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده و مدتی نیمه تمام باقی مانده بود؛ اما اکنون از  محل اعتبارات ارزش افزوده تامین اعتبار و تکمیل شد. 

تیموری از ۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در حوزه آموزش و پرورش خبرداد و عنوان کرد: سالن ورزشی شهید یاسینیان واقع در سیلو و ۲ استخر در ناحیه ۱ و ۲ ، از جمله طرح‌های نیمه تمام آموزش‌ و پرورش است .

وی با بیان اینکه ۲ استخر ویژه آموزش و پرورش مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند، اظهار کرد: باتوجه به پیگیری‌های مناسب برای ساخت استخرها و  تخصیص اعتبار دیرهنگام، شاهد افتتاح این پروژه‌ها در هفته معلم خواهیم بود .

گفتنی است؛ سایر پروژه‌های ورزشی نیمه تمام آموزش و پرورش در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ب

سالن ورزشی مدرسه فرزانگان در همدان افتتاح شد

برچسب ها: افتتاح ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.