پیام دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی از همگان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی از همگان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

بی گمان یاد و خاطره حماسه ملت بزرگ ایران در یوم الله ۲۲ بهمن که منجر به درهم پیچیده شدن طومار نظام‌های طاغوتی و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران زمین گردید، تا همیشه تاریخ به عنوان زرین‌ترین برگ در کتاب قطور تاریخ رشادت‌های این ملت سربلند، ماندگار و متجلی خواهد بود.

اکنون با گذشت ۴۰ سال از آن واقعه تاریخی، ملت‌های آزاده جهان به وضوح شاهد توانایی و اقتدار نظام اسلامی در اداره جامعه هستند که نشانه‌های آشکار آن پیشرفت‌های روزافزون و موفقیت‌های پیاپی جوانان برومند این سرزمین کهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اعم از دانش، فناوری، هنر، ورزش و ... است.

لذا، اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم شریف، ولایت مدار وهمیشه در صحنه، بویژه فرهنگیان ارجمند و دانش آموزان عزیز دعوت می‌کنم تا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و هم صدا با سراسر کشور این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

سید جاسم موسوی اصل؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

انتهای پیام/گ

دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.