دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مختلف ملت سرافراز ایران به ویژه صنعتگران، تولید کنندگان، بازرگانان و معدنکاران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مختلف ملت سرافراز ایران به ویژه صنعتگران، تولید کنندگان، بازرگانان و معدنکاران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 ۲۲ بهمن روز به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و همدلی و همراهی ملت سرافراز ایران با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است که به لطف خداوند و ایستادگی مردم ۴۰ سال با دسیسه‌ها و توطئه‌ها مقابله کرده اند تا انقلاب هم اکنون به دوران بلوغ و کمال خود برسد.


بیشتر بخوانید: تشریح عملکرد ۴۰ ساله حوزه صنعت و معدن/برنامه ریزی برای تنظیم بازار شب عید


بی شک حضور ارزشمند و سرنوشت ساز مردم در عرصه هایی، چون راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکنون انقلاب اسلامی را ماندگار و الگویی برای دیگر ملل کرده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امت همیشه در صحنه و آگاه ایران دعوت می‌کند با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و حمایت خود را از آرمان‌های متعالی اسلامی و انقلابی به جهانیان اثبات کنند.

انتهای پیام/

 ۲۲ بهمن روز به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار