کسب رتبه برتر جشنواره‌های ملی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان در جشنواره‌های ملی رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل افزود: این موفقیت حاصل تلاش کارکنان مراکز فعال و فعالیت کودکان و نوجوانان عضو در این کانون ها است.

وی گفت: از بین ده ها انیمیشن تولیدی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان 2 انیمیشن برتر 7 دقیقه ای از خلخال و انیمیشن 17 دقیقه ای مرکز اردبیل برای حضور در جشنواره های ملی انتخاب شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل همچنین به افزایش ظرفیت ناوگان خودرویی کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و افزود: این کار با هدف افزایش خدمات ارائه شده به مناطق محروم روستایی انجام می شود.

احدزاده با بیان اینکه پنج کتابخانه سایر کانون با استفاده از پنج دستگاه خودرو نیسان وانت در توسعه فعالیت های کتابخوانی در روستاهای استان فعالیت دارند، اظهار داشت: خرید پنج دستگاه خودرو جدید مجهز به کتابخانه سیار روستایی از جمله تامین یک دستگاه خودرو برای ارائه خدمات به روستاهای خلخال در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشجین مرکز بخش شهرستان خلخال خبر داد و گفت: با این کار خدمات فرهنگی و هنری به جمعیت کم سن و سال این منطقه ارائه می شود.

انتهای پیام/ع/م

تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اردبیل

برچسب ها: انیمیشن ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.