اسماعیلی از بارانی بودن هوای این استان طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سعید اسماعیلی کارشناس هواشناسی استان قم گفت: امروز هوای قم نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد است.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه است.

وی افزود: سرعت وزش باد در روز دوشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای قم در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و در اواخر وقت وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین دمای هوا ۱۳ درجه در کوه سفید و کمترین دمای هوا سه درجه در دستجرد بوده است.

وی میزان بارش باران در شهر قم را یک و سه دهم میلی متر عنوان کرد و افزود: بیشترین بارش باران روز گذشته در کهک با سه و ۲ دهم میلی متر ثبت شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: هوای این استان در روز سه‌شنبه ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وی عنوان کرد: سرعت وزش باد سه‌شنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا سه درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

هوای قم طی ۳ روز آینده بارانی است

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
مگر الان باران میاد اوجش سه روز دیگر باشه!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
مگر الان باران میاد اوجش سه روز دیگر باشه!!!!!!!
آخرین اخبار