معاون سیما:

تلویزیون با انعکاس حماسه ۲۲ بهمن حرکت عظیم مردم را تکمیل می‌کند

مرتضی میرباقری گفت:مجموعه بزرگ تولید و فنی سیما باید با انعکاس عالی حماسه ٢٢ بهمن حرکت عظیم مردم را تکمیل کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مانور عوامل تولید و فنی سیما برای پوشش مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما و مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما، امروز در محوطه جام جم برگزار شد.

مرتضی میرباقری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکیدی که ایشان درباره حضور جدی‌تر و پرشور‌تر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن داشته اند، اظهار داشت: رسانه ملی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تولیدات زیادی را آماده و روی آنتن برده است، اوج این برنامه‌ها با انعکاس حضور میلیونی مردم در روز ۲۲ بهمن ادامه می‌یابد و مردم هر سال با حضور میلیونی خود حماسه بزرگ و با شکوهی خلق می‌کنند.

وی ادامه داد: مجموعه بزرگ تولید و فنی سیما باید با انعکاس عالی حماسه ٢٢ بهمن حرکت عظیم مردم را تکمیل کند.

میرباقری افزود: مجموعه سیما امسال پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را از میدان فردوسی تا میدان آزادی پوشش خواهند داد و امسال برای اولین بار چند واحد سیار در میدان انقلاب و همچنین چهارراه ولیعصر (عج) و میدان فردوسی مستقر خواهند بود.

وی ضمن قدردانی از رئیس مرکز تولید و فنی سیما برای برگزاری این مانور گفت: با این ابتکار مردم در جریان تلاش چند صد نفری عوامل تولید و فنی برای انعکاس مطلوب‌تر این رویداد بزرگ قرار خواهند بود.

میرباقری گفت:امسال برای پوشش مناسب مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، ده دستگاه واحد سیار، هشت دستگاه اس ان اجی، ۴ دستگاه هلی شات و در مجموع شصت دستگاه دوربین برای پوشش طول مسیر راهپیمایی تهران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

مانور مجموعه بزرگ تولید و فنی سیما برای پوشش رسانه‌ای حماسه ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار