نخستین شکست پرسپولیس در لیگ هجدهم رقم خورد/ اعتراض سرخپوشان به سازمان لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان افشین قطبی در فولاد به پیروزی ۲ بر یک رسیدند.

مهدی زبیدی و  لوسیانو پریرا گل‌های فولاد را به ثمر رساندند و کمال کامیابی نیا نیز برای پرسپولیس گلزنی کرد. شکست مقابل شاگردان قطبی، نخستین باخت پرسپولیس در لیگ هجدهم بود.

همچنین بر اساس اعلام هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پاداش میان اعضای این تیم تقسیم خواهد شد.

پس از پایان بازی،  تماشاگرانی که در طول مسابقه طرفدار پرسپولیس بودند به شدت به داور فحاشی کرده و بطری آب به سمت او پرتاب کردند و همچنین داور برای اینکه به سلامت به رختکن برسد، توسط مأموران انتظامی اسکورت شد و فحاشی‌ها نیز همچنان ادامه داشت.

در پی اتفاقات اخیر و حواشی که امروز در جریان بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس به وجود آمد، باشگاه پرسپولیس قصد دارد نامه اعتراض‌آمیز خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کند.

باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر به شدت معترض است و در اعتراض به این موارد نامه خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد تا پاسخ آن‌ها را درباره شرایط موجود جویا شود.

در حال حاضر پرسپولیس با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده شهر خودرو در صدر است و سپاهان اصفهان اگر مقابل سپیدرود رشت به پیروزی برسد، صدرنشین لیگ خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

فولاد خوزستان ۲ - ۱ پرسپولیس / سرخپوشان به سرمربی خودشان باختند/ امپراطور در دعوای خانوادگی پروفسور را مات کرد

بازی پرسپولیس و فولاد لغو نمی شود

چرا برانکو در پرسپولیس محبوب است؟

مصاف شاگردان قطبی و برانکو در اهواز / ژنرال به دنبال بازگشت به صدر جدول


انتهای پیام/

تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل فولاد شکست خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۱۰:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
بازهم باختند وزمین وزمان را مقصر کردند الا خودشان را ... فرار رو به جلو می کنند فحاشی کرده اند می خواهند با این هوچیگری ها باخت وفحاشی را لاپوشانی کنند
آخرین اخبار