برانکو: ما در اهواز باختیم اما شکست مقابل فولاد ما را متزلزل نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم بازی سختی در انتظار داریم، همیشه بازی مقابل فولاد بازی سخت است. این مسئله ارتباطی به جایگاه جدول ندارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از  سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در انتظار داریم، همیشه بازی مقابل فولاد سخت است. این مسئله ارتباطی به جایگاه جدول نداردو به فولاد تبریک می‌گویم. برای ما باخت در لیگ بالاخره اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: این اتفاقی نبود که بخواهد ما را متزلزل کند. با وجود اینکه شکست خوردیم باید تلاش کنیم تا به روند خوب‌مان باز گردیم. ۷-۸ موقعیت خوب را در نیمه دوم از دست دادیم و  به میزبان بابت پیروزی که به دست آورد تبریک می‌گویم.

برانکو در خصوص غیبت شجاع خلیل‌زاده یادآور شد: او دفاع وسط استاندارد ما است و بازیکنی در حد تیم ملی  و اینکه شما می‌گویید جای خالی‌اش احساس شد، طبیعی است و در این بازی سخت جایش خالی بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد محمد نادری تصریح کرد: این اولین بازی این بازیکن در یک زمین سخت بود و از کارش راضی هستم. در مورد پنالتی هم نظری نمی‌دهم و باید فیلم بازی را ببینیم.


بیشتر بخوانید:

حسینی: کمیته انظباطی فتاحی را باید بازخواست کند/ دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود

از مات شدن برانکو در اهواز تا برد سپاهان و پدیده مقابل حریفان

قطبی: برد خیلی شیرینی بود/ تا رسیدن به صدر خیلی کار داریم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار