طنین آوای الله اکبر و آئین نورافشانی در شرق اصفهان

شهرهای شرق اصفهان همزمان با سراسر کشور غرق در نور و شادی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ساعت ۲۱ امشب همزمان با سراسر کشور و به پاس نکوداشت چهلمین سال تولد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید انقلاب است، گلبانگ الله اکبر بر فراز مساجد و منازل مسکونی شهر‌های شرقی اصفهان به آسمان برخاسته و در محضر خدا جلوه گرفت.

در این خصوص و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ امشب شهر‌های هرند، کوهپایه و تودشک نورافشانی شد و شکوه و عظمت این جشن انقلابی پررنگ‌تر از هرسال آئینه‌ی دق دشمنان اسلام و انقلاب شد.

آسمان شهر هرند در محل بوستان شهدای گمنام میزبان آئین نورافشانی و مراسمات ویژه فرهنگی بود. در همین راستا آسمان شهرکوهپایه و تودشک نیز انقلابی‌تر از همیشه شد و یادگار پیروزی قطعی و مومنانه ملت ایران و نمادی از خودباوری، عزت نفس و استقامت مبتنی بر تقوا و کرامت انسانی را نقشی دوباره زدند.

شهروندان متعهد و انقلابی شرق اصفهان با حضور یکپارچه، هم‌نوا و یک صدا بانگ الله اکبر وحدت آفرین خود را بر آسمان بی کران ایران طنین انداز کردند تا پاسخی هوشمندانه و قطعی برای آنانی باشد که در خیال باطل و خام خود، عزت مردم را مورد هدف قرار داده و روز وشب‌های دیگری را برای این سرزمین و آرمان‌های این دیار متصور شده بودند.

انتهای پیام/ب

آوای الله اکبر و آئین نورافشانی در شرق اصفهان طنین انداز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.