مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تدوین طرح جامع تامین آب شرب شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح جامع تامین آب شرب شهر‌های استان تدوین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمدگفت: تامین آب شرب شهر‌های بویراحمد و دنا در بلند مدت از طریق سد تنگ سرخ، شهر‌های کهگیلویه بزرگ و شهرستان گچساران و روستا‌های مسیر از طریق سد کوثر در دستور کار است.

وی با بیان اینکه احداث تصفیه خانه اضطراری یاسوج با هدف تامین آب شرب شهر یاسوج از برنامه‌های کوتاه مدت است، افزود: ابنیه این پروژه هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیگیر خرید تجهیزات مورد نیاز از بیرون کشور هستیم.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه آبرسانی به شهر لیکک از سد کوثر هم اکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: اتمام این پروژه در کمترین زمان ممکن از مهمترین دغدغه‌های مسئولان استانی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ۱۴۰ قرارداد در قالب ۸۰ پروژه با اعتباری افزو. ن. بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب استان در دست اجرا داریم.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر باشت و تامین آب شرب شهر‌های باشت و بوستان در دهه فجر امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/غ

تامین آب شرب شهر های استان

برچسب ها: دهه فجر 97 ، وضعیت آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.