با شکوه‌ترین جشن تولد انقلاب؛

سلطانی فر:در مقابل صلابت و اقتدار این ملت باید سر تعظیم فرود بیاوریم

وزیر ورزش و جوانان گفت:امسال جمعیتی را دیدم که از سال‌های قبل گسترده‌تر بود و باید سر تعلیم مقابل این مردم فرود بیاوریم.

سلطانیفر:در مقابل صلابت و اقتدار این ملت باید سر تعظیم فرود بیاوریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود سلطانی فر ورزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: ابتدا روز بسیار مبارک، بزرگ و تاریخی را به همه آزادگان جهان، ملت ایران و فجر آفرینان سال ۵۷ تبریک می‌گویم.

او ادامه داد:دستاورد‌های ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت و اقتدار است و در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته و توانسته به قله افتخار برسد.امروز در این باران خیلی افراد فکر می‌کردند ملت در این راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند و از طرفی تبلیغات و فشار‌ها و همچنین مسائلی همچون تحریم و با در فشار گذاشتن مردم آن‌ها از از حضور منصرف کند، اما حضور مردم در این راهپیمایی بیش از سال‌های دیگر بود.

وزیر ورزش ادامه داد: انصافا و با تعصب باید بگویم در مسیری که در این راهپیمایی طی کردم جمعیتی از مردم را دیدم که حضور آن‌ها از سال‌های قبل گسترده‌تر بود و باید سر تعلیم مقابل این مردم فرود بیاوریم باید به خاطر قدرت و صلابت مردم که در راهپیمایی داشتند به فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و این راهپیمایی ما در صحنه رویارویی با دشمن مقتدر‌تر می‌کند و وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند و به امید خدا  بتوانیم مشکلات ملت ایران را حل کنیم.

سلطانی فر ادامه داد: جامعه ورزش همیشه حضور پر رنگی در راهپیمایی داشته است و همان طور که دیدید هزاران نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان در صحنه حاضر هستند و وظیفه ملی و میهنی خود را انجام می‌دهند بار‌ها گفته ام در عرصه‌های مختلف ورزشی، انقلاب و نظام را ارزیابی می‌کنیم. در ورزش، ایجاد فضا‌های ورزشی را ۸ برابر افزایش دادیم و در بحث مدال آوری از ۲۰ مدال کسب شده،۱۶ مدال طلا در رقابت‌های المپیک و بعد از انقلاب و ۴ مدال برای قبل از انقلاب بوده که با این تفاسیر افزایش داشته ایم.

او افزود: از جهت حضور بانوان و عرصه ورزش همگانی و گسترش امکانات که باید در اختیار مردم قرار بگیرد فرو گذار نمی‌کنیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم جمعی از ورزشکاران در راهپیمایی امروز با لباس رزمی و برخی دیگر با لباس‌های شخصی حضور پیدا کردند و باید بگویم حضور آن‌ها نمادی است تا از ارزش‌های نظام دفاع کنند و با همه توان تلاش می‌کنند تا برای ایران افتخار آفرینی کنند و باعث شوند پرچم ایران به اهتزاز در بیاید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: تلاشمان بر این است در بخش‌هایی همچون ورزش بانوان، ورزش همگانی برای مردم بیش‌تر تلاش کنیم و به طور حتم در ۳،۴ عرصه دست به کار می‌شویم.


بیشتر بخوانید:

خروش انقلابی جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه 

مظلومی: حضور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گو‌هایی است

داورزنی: مردم امسال پر شور‌تر از همیشه در راهپیمایی پیروزی انقلاب حاضر شدند


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار