باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷|خبرگزاری فرانسه: صد‌ها هزار تهرانی در سالگرد انقلابی که پادشاهی هزاران ساله را خاتمه داد، به خیابان‌ها آمدند

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه با بازتاب راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، از حضور صد‌ها هزار ایرانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

در گزارش خبرگزاری فرانسه آمده است: صد‌ها هزار ایرانی امروز دوشنبه در مرکز تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که زلزله‌ای سیاسی در پایان بخشیدن به پادشاهی هزاران ساله برپا کرد و بازتاب آن هنوز در منطقه طنین انداز است، حضور یافتند.

این خبرگزاری همچنین نوشت: مسیر‌های ترافیکی منتهی به خیابان آزادی، پیش از راهپیمایی که به مناسبت سرنگونی آخرین دولت شاه از سوی آیت الله خمینی برگزار می‌شود، تغییر داده شده است.

خبرگزاری فرانسه همچنین از حضور نمونه‌های شبیه به اندازه طبیعی موشک‌های کروز و بالستیک ساخت ایران در طول مسیر راهپیمایی خبر داد.

خبرگزاری فرانسه همچنین اعلام کرد: یکشنبه شب آتش بازی گسترده‌ای در سرتاسر تهران به نمایش درآمد. پیش از آتش بازی، مردم بر فراز پشت بام ها، فریاد الله اکبر سر دادند.

فرانس‌پرس همچنین اعلام کرد قرار است آیت الله خامنه ای، رهبر معظم ایران بیانیه‌ای تفصیلی را در خصوص تشریح گام دوم پیشبرد انقلاب اسلامی صادر کند.

انتهای پیام/

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
خبرگزاری فرانسه وقتی جمعیت معترض مردمش کم جلوه می دهند میلیون جمعیت براش قابل هضم نیست
آخرین اخبار