استکبار جهانی با تحریم و فشارهای اقتصادی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است

نماینده مردم شهرستانهای نائین و خوروبیابانک گفت:استکبار جهانی با تحریم و فشارهای اقتصادی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است، اما مردم در روز 22 بهمن این توطئه دشمنان نظام اسلامی خنثی کردند.

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستانهای نائین و خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: مردم همیشه در کنار مسئولان و گاهی جلوتر از آنها برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه‌های سیاسی، ملی و مذهبی حضور داشتند و هیچ‌گاه نظام جمهوری اسلامی را تنها نگذاشتند.

به گفته این نماینده مجلس، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تحول عقیدتی و فرهنگی بوده است که موجب شده است با استقلال طلبی مقابل زیاده خواهی ها بایستد و به پیشرفت علمی و فناوری برسد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه امسال در شرایطی که دشمن به خیال خام خود در صدد بود با فشار اقتصادی مردم را از صحنه خارج کند مردم ولایتمداربا همدلی بیشتری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند که جای بسیار تشکر دارد.

وی افزود: استکبار جهانی با تحریم و فشارهای اقتصادی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است، اما مردم در روز 22 بهمن این توطئه دشمنان نظام اسلامی خنثی کردند.

پوربافرانی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان شد در پایان خاطرنشان نمود: ملت ایران راه خود را در سال 1342 انتخاب کرده و به هیچ عنوان از این مسیر الهی و سربلندی خارج نمی شود و همان گونه که در طول 40 سال گذشته مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرده‌اند، هم اکنون هم با استقامت و تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی را پشت سر می گذارد. 

 

انتهای پیام/م 

 

حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن 97 باعث ناامیدی دشمنان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.