فرمانده انتظامی قم؛

حضور مردم در راهپیمایی امسال نشان از عمق بصیرت ملت ایران دارد/مردم ایران اسلامی با وجود همه مشکلات پای انقلاب ایستاده اند

سردار آقاخانی گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بی سابقه، تماشایی و بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته بود که این نشان از عمق بصیرت ملت ایران دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار عبدالرضا آقاخانی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم گفت:حضور باشکوه و بی نظیر مردم انقلابی قم در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر ثابت کرد که مردم ایران اسلامی با وجود همه مشکلات پای انقلاب ایستاده اند.

فرمانده انتظامی قم با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی به دنیای استکبار نشان دادند که همیشه پای نظام و رهبری ایستاده اند، عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بی سابقه، تماشایی و بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته بود که این نشان از عمق بصیرت ملت ایران دارد.

وی با اشاره به فشار‌های اقتصادی دشمن،افزود: توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان ایران اسلامی در ماه‌های گذشته و فشار اقتصادی، برای جدایی مردم از انقلاب بود که مردم با درک درست این موضوع، حضور در راهپیمایی امسال را به عنوان یک تکلیف احساس وظیفه کردند.

انتهای پیام /ح

مردم با حضور در راهپیمایی پایبندی به نظام را نشان دادند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار