مردم ایران با حضور در راهپیمایی وحدت خود را به مستکبرین جهان نشان دادند

قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه کشور گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده حمایت مردم از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب است.

مردم ایران وحدت خود در راهپیمایی به مستکبرین جهان نشان دادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الا سلام حبیب الله غفوری قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه کشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در یزد، گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده حمایت مردم از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب است.

وی افزود: ملت ایران با این اعتقاد بر آن هستند که با حفظ انقلاب خود پرچم سرافرازی آن را به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) تحویل دهند.

غفوری همچنین به جنایات چهل ساله استکبار جهانی آمریکا اشاره کرد و گفت: این ملت با پیروی از مکتب امام حسین (ع) با نثار بهترین فرزندان خود نگذاشتند هیچ یک از توطئه‌های آن‌ها به ثمر برسد.

قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه کشور همچنین با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه جنایات و توطئه‌های آمریکایی‌ها را فراموش نخواهند کرد، گفت: این ملت با تلاشی مجاهدانه زیر آتش فتنه و جنگ و ستیز آن‌ها ایستاد تا سرافرازی کشورشان را به جهانیان به نمایش بگذارند.

غفوری در ادامه سخنان خود با قدر دانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بی شک هر قدمی که با این ملت با نیت سربلندی اسلام و عزت مرز و بوم خود بر می‌دارد جهاد در راه خدا محسوب می‌شود و در نزد خدا اجر و پاداش دارد.

وی همچنین تاکید کرد: مردم مومن ایران با نمایش وحدت خود در این راهپیمایی به مستکبرین اعلام کردند که ما تا آن زمان که کشور خود را خودکفا و آباد نبینیم، حقانیت و اقتدار کشورمان را به جهانیان ثابت نکنیم و دشمنان را سر جای خود ننشاندیم از پای نخواهیم نشست.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور همچنین از مسئولان خواست تلاش خود را در راه خدمت بیشتر به مردم افزایش دهند و تلاش کنند از درد و رنج زندگی مردم بکاهند.

در پایان این مراسم قطعنامه پایانی این مراسم قرائت شد و راهپیمایان با سر دادن شعار الله و اکبر خامنه‌ای رهبر بند‌های آن را تایید کردند.

انتهای پیام/ی

حمایت مردم از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب با حضور در همه صحنه ها

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار