امام جمعه مهاباد در آیین باشکوه ۲۲ بهمن ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی امروز مردم انقلابی مهاباد را از قبیله و تبار عشق و وفا دانست.

شکوه چهلم/ قدرت و اقتدار ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به یاوه گویی‌های دشمنان درباره انقلاب اسلامی گفت: مردم ما همواره نشان داده اند که پای آرمان‌های امام و شهیدان هستند و با اتحاد خود دشمنان را نا امید میکنند.

امام جمعه مهاباد همچنین با اشاره به مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی مانند رهبری قدرتمند، دفاع از مظلومان جهان، توان منطقه‌ای و توان موشکی گفت: همین ویژگی‌ها هستند که لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی می‌اندازد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین گفت: مردم ما امروز آمدند تا نشان دهند ما همچنان زنده ایم و از انقلاب خود دفاع می‌کنیم.

ایرج شجاعی با اشاره به اینکه ترک، کرد، لر، بلوچ و فارس با اتحاد و برادری خود انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند گفت: اکنون با وحدت خود جواب یاوه گویی‌های دشمنان را خواهیم داد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه دشمنان خواب‌هایی برای ملت ایران دیده بودند و نمی‌خواستند انقلاب به چهل سالگی برسد و می‌گفتند کریسمس را در تهران جشن میگیریم، اما ببینند که ملت ما با هوشیاری خود و رهبری فرزانه آیت الله خامنه‌ای همچنان دسیسه‌های آنان را خنثی میکنند و فریاد لااله الا الله را به خیابان‌های واشنگتن می‌کشانند.

در پایان مراسم قطعنامه ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ در هشت بند قرائت شد.

انتهای پیام/ج

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ در مهاباد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.