رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کوهپایه از برگزاری نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در دبیرستان دخترانه دین و دانش کوهپایه خبرداد.

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان دختر بخش کوهپایهسعیدصدری در گفتگوی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان دخترانه دین و دانش کوهپایه در حال برگزاری است و آثار ارائه شده بالغ بر ۶۳۰ اثر متفاوت می‌باشد که حضور و مشارکت صد درصدی دانش آموزان دخترانه دبیرستان دین و دانش را در پی داشته است.

وی بیان نمود:محوریت موضوع آثار ارائه شده کاملا اختیاری و بصورت آزاد بوده و هر دانش آموزی بنا بر استعداد و علاقه خود دست به خلق اثر قابل ارائه در نمایشگاه زده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کوهپایه آشنایی دانش آموزان دختر با حرفه‌های مختلف و کار‌های عملی، زمینه سازی برای آشنایی دانش آموزان با کار آفرینی وشیوه‌های کسب و کارو در نهایت کسب درآمد حلال را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

وی افزود:آثار ارائه شده در این نمایشگاه در زمینه‌های نقاشی، صنایع دستی، مصنوعات چرمی و چوبی، گل و گیاه، بافتنی، فرش، عروسک سازی و. بوده است که تنوع آثار نشان از گستردگی آثار، نبوغ و استعداد دانش آموزان دختر این منطقه در زمینه‌های مختلف هنری دارد و انشاالله تلاش می‌شود با هدایت تعریف شده و مدون در زمینه‌های ذکر شده، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی‌تر در اوقات فراغت و تعطیلات تابستانی، زمینه‌ای مناسب برای کشف استعداد‌های برتر و بستر سازی در جهت اشتغال، کارآفرینی و تولید درآمد ایجاد شود.

صدری در پایان از حمایت مدیریت دبیرستان دین و دانش خانم یوسفی، تلاش معلمین و کارکنان دبیرستان که در برپایی این نمایشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و پل ارتباطی مناسب بین مدرسه و خانه را جهت هدایت دانش آموزان به سوی آینده نگری و ایجاد اشتغال فراهم نمودند تشکر ویژه کرد.

حضور صد درصدی دانش آموزان در شرکت و ارائه اثر در این نمایشگاه از برجسته‌ترین نکات برگزاری نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی بود.

انتهای پیام/ز

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان دختر بخش کوهپایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار