سرقت هدایای چند صد میلیونی عروس و داماد در جنت آباد

زوج جوان وقتی از سفر ۲ روزه به‌خانه برمی‌گشتند تصور نمی‌کردند دزدان حرفه‌ای تمام سرمایه زندگیشان را برده باشند.

دزدی ۸۰۰ میلیونی از خانه عروس و دامادبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح شنبه ۲۰ بهمن گزارش سرقت ۸۰۰ میلیون تومان پول و طلا از آپارتمانی در بلوار لاله جنت آباد به کلانتری ۱۳۸ اعلام شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد سارق برای ورود به این آپارتمان که در طبقه دوم ساختمانی ۴ طبقه و دو واحدی قرار داشت، قفل در بالکن را شکسته و وارد خانه شده است.

مأموران در نخستین بررسی‌ها این فرضیه را مطرح کردند که سارق با اطمینان از خالی بودن خانه وارد حیاط شده و پس از بالا رفتن از نرده‌های طبقه اول وارد بالکن آن‌ها شده است. پرونده در دادسرا تشکیل شد و شناسایی سارق در دستور کار مأموران قرار گرفت.

عروس جوان که هنوز از سرقت هدایای چند صد میلیونی ازدواجش شوکه بود، گفت: «ما صبح پنجشنبه برای سفری دو روزه خانه را ترک کردیم. من همه در‌ها را قفل کرده بودم و حتی در آکاردئونی را هم کشیده بودم. چراغ آشپزخانه و پذیرایی را روشن گذاشتم. با رعایت همه این نکات به سفر رفتیم. وقتی صبح شنبه برگشتیم، همه چیز عادی به نظر می‌رسید. نه کسی صدای مشکوکی شنیده بود و نه قفل در‌ها باز شده بود، اما وقتی خواستیم وارد خانه شویم متوجه شدیم مبل سه نفره پشت در است. با سختی وارد خانه شدیم. پذیرایی و اتاق خواب‌ها به هم ریخته بود و بیش از ۸۰۰ میلیون تومان طلا، پول و سکه که هدایای عروسی‌مان بود، سرقت شده بود. در بالکن باز بود و قفل آن شکسته شده بود.

به کلانتری زنگ زدیم و مأموران آمدند، اما در مدتی که داشتیم شکایت را پیگیری می‌کردیم، فهمیدم چندی قبل واحد دیگری در ساختمان و چند خانه دیگر در محل نیز هم همین‌طور سرقت شده و سارق یا سارقان پول و طلا برده بودند.»

تحقیقات پلیسی برای شناسایی دزدان از سوی پلیس ادامه دارد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

سارقان هدایای چند صد میلیونی عروس و داماد را دزدیدند

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
مراد
۱۱:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
طرف خودی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
اخه این همه طلا رو کی تو خونه نگهداری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
خدارو خوش نمی آید. مال و زندگیشونو بردن بعد دارید مزه می اندازید. بنده خدا ها خب زحمت کشیدن یا بهشون دادن. خداییش گناه دارن ایشالا دزد بی معرفتشونم پیدا میشود
Iran (Islamic Republic of)
شیرفرهاد
۱۷:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
کاشکی منم هشتصد ملیون طلا داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
سارق باید مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
بابا 800 میلیون پول و طلا بردن؟؟؟؟ من شک دارم چون این همه کادو بهت بدن اونوقت تو جنت اباد و تو دو واحدی زندگی کنی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
اول زندگیشون بوده دزد نامرد مهلت نداده طلاها رو بفروشند و منزلی در نقطه ای بهتر بخرند این اتفاق هرچندماه یکبار ت محل ما مرکز تهران میفته و دزدها همه از بالکن یا پنجره طبقات وارد منازل میشوند.
آخرین اخبار