رسانه‌های آمریکایی درباره جشن چهل سالگی انقلاب چه گفتند؟

رسانه‌های آمریکایی در پوشش اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ به حضور پرشورتر مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اذعان کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های موسوم به «جریان اصلی» در آمریکا ساعاتی پس از حضور وصف‌ناپذیر مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب، در پوشش اخبار این مراسم اذعان کردند که حضور ایرانی‌ها در مراسم امسال پررنگ‌تر از همیشه بود.

در همین ارتباط، شبکه خبری سی‌ان‌ان در پایگاه اینترنتی خود نوشت: دریایی از مردم در روز دوشنبه با شعار "مرگ بر آمریکا" و با خواندن سرودهای ملی و انقلابی و در حالیکه انواع پرچم‌ها و پلاکاردها را در دست داشتند، سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

رسانه‌های آمریکایی درباره جشن چهل سالگی انقلاب چه گفتند؟
الیزابت پالمر، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس نیوز آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سی‌بی‌اس نیوز هم به نقل از خبرنگار خود در تهران نوشت: «صدها هزار نفر روز دوشنبه برای جشن چهلمین سالگرد انقلاب ایران به خیابانها آمدند. طبق گفته خبرنگار ما در تهران، باوجود نامساعد بودن هوا و بارش شدید باران، فضای شاد و مهیجی بر مراسم امسال حاکم بود.»

روزنامه نیویورک‌تایمز نیز با اذعان به حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز دوشنبه نوشت: با وجود آنکه هوا مساعد نبود اما جمعیت بیشتر از گذشته بود و ایرانی‌ها از کوچک تا بزرگ همراه با خانواده یا به تنهایی در سالگرد انقلاب به خیابانها آمده بودند.

نیویورک‌تایمز همچنین نوشته است که خبرنگار آن در تهران در روز راهپیمایی نظر مردم ایران را درباره انقلاب جویا شده و در گزارش خود از قول یکی از راهپیمایان به نام "محسن شاهرودی" آورده است: «همه کشورها مشکل دارند. به بی‌عدالتی در آمریکا نگاه کنید؛ به جلیقه‌زردها در فرانسه نگاه کنید؛ همه در همه جای جهان ناراضی هستند و ایران نیز متفاوت از سایر کشورها نیست.»

یک ایرانی دیگر به نام مینا حیدری، ۴۵، نیز به خبرنگار نیویورک‌تایمز گفته است: «همه کشورها مشکل دارند؛ ما هم مشکل داریم. اما نباید پیشرفت‌هایی که در این مدت داشته‌ایم و ایثارگری‌هایی که برای کشورمان انجام شده را فراموش کنیم.»

روزنامه آمریکایی یو اس اِی تودی هم در پوشش مراسم امسال نوشت: صدها هزار ایرانی روز دوشنبه همچون سال‌های گذشته سالگرد تاسیس جمهوری اسلامی و سقوط حکومت محمدرضا پهلوی که مورد حمایت آمریکا بود را گرامی داشتند.

دیگر روزنامه معروف آمریکایی یعنی واشنگتن پست نیز با اشاره به جمعیت زیاد شرکت‌کننده در مراسم امسال نوشت: امروز جمعیتی بالغ بر صدها هزار نفر در تهران و سایر شهرهای ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، سالگرد پیروزی انقلابشان را جشن گرفتند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم با انتشار عکس زیر از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: راهپیمایی سالگرد انقلاب هر سال در ایران برگزار می‌شود اما راهپیمایی امسال با وجود نامساعد بودن هوا شلوغ‌تر بود.

رسانه‌های آمریکایی درباره جشن چهل سالگی انقلاب چه گفتند؟

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز آمریکا نیز با انتشار عکسی از ماکت ترامپ در دست یک دختر ایرانی نوشت: دیروز خیابان‌های ایران در سالگرد چهل سالگی انقلاب مملو از جمعیت و شاهد یک حضور حماسی بود.

رسانه‌های آمریکایی درباره جشن چهل سالگی انقلاب چه گفتند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۰:۲۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد انقلاب اسلامی ایران
Canada
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
شناخت فتنه نفوذی .خاین .جاسوس خیلی راحته .
هر کس از شما خواست اعتشاش کنید .فلان چیز را اتش بزنید و امینت که مهمترین گزینه است از شام شب واجب تر است .را بخطر بیندازید .اون وطن فروش .خاین .جاسوس است .هوشیار باشید
Canada
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
تمام دینا مشکلات ریز و درشت دارند .الحمدالله ما اون مشکلات را نداریم .مثل تجاوز جنسی پدر به 3 دختر و 3 پسرش .همشون هم خواننده هستند .واقعا اینور اب چیزی میشنوم .بعصی موقع میگم ایکاش کر و کور و لال بودم و این همه فجایع را نمیدیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
باز روزنامه های خارجی یه عکس العمل نشان دادند
روزنامه های اصلاح طلبان داخلی انگار نه انگار در این مملکت منتشر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
باریکلا به رسانه هایی که اذعان کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ماشاالله به این ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ما هم خانوادگی خیلی دوست داشتیم بیایم راهپیمایی حیف که شوهرم سر کار بود و بچه کوچیک و مادر بیمار باعث شد که هیچکدام نتونیم شرکت کنیم درود بر مردم انقلابی امیدوارم که خیلی ها از خواب بیدار شده باشند و توان خودشون در تحلیل مسائل رو بالا ببرند تا در مسائل مهم مملکت نظیر انتخابات اشتباهات گذشته رو تکرار نکنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مائده
۱۵:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ما ملت ایران امریکارو زیر پا له می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۴:۵۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
خدا را شکر گزار و سپاسگزاریم که توفیق داد جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خودمان را درک کنیم و با یاد شهدا و امام شهدا فریاد بزنیم انقلاب اسلامی ما به کوری چشم دشمنان زنده و پاینده است و به راه خود ادامه خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
دوباره وطنم خروشید. سرفراز باشی وطن من. حقیقتاً هموطنان زمستان داغی را رغم زدند.
از 12 بهمن (ورود امام) تا 12 فروردین(روز جمهوری اسلامی) را با نام جشنهای شصت روزه (در تقابل جشن 2500 ساله شاهنشاهی) جشن میگیریم و گرامی میداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
چشم دشمن کور مردم قدر انقلاب را می دانند خداوندا دست فاسدان و مفسدان را از این انقلاب مقدس قطع کن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
م
۱۵:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
باید تمام اختلاسگرا هر چه زودتر مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
وقتی که میگیمی مسئولان کنار مردم باشند ن اینکه 22 بهمن یا انتخابات بیایند در صحنه بلکه در موقع نبودن نان شب یا در زمان ندادن چند ماه حقوق کارگر هم کنار مردم باشند...
کنار مردم بودن یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
مردم ایران 40سال برای دفاع از کشورشون به میدان می ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۳:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
من به عنوان ایرانی اجازه نمیدم دشمنان اسلامبه کشورمون دخالت کنند من همیشه مثل کوه پشت ایرانم می ایستم .ایران جایگاه همیشگی من است
Iran (Islamic Republic of)
بنه گزی
۱۲:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
پوزه دشمنان داخلی وخارجی به خاک مالیده شد که هیچ با خاک برا همیشه پرس شد
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۲:۲۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
چهل سالگی ات مبارک ای وطن انقلاب اسلامی ایران .
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۲:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
تا کور شود چشم هرکه نتواند ببیند .حالا کمپین راه بنداز دخترکه بی ...‌‌‌‌‌بگ تمام ایران دارن میان تو کمپین ما .تا اون تلویزیون خارج نشین کور. بشه دلش خوش کنه به وچند تا تلفن دروغین وساختگی بگه از تهران سعید از شیراز فلانی .امروز تو یه راهی داشتم سفر میکردم جاده قدیم بود شاید ساعتی یک ماشین رد نمیشد دیدم خودرو پلیس راه ایستاده وبا حساسیت مدارک چک می‌کنه جلوم نگرفت ولی ایستادم یه خورده پرتقال از باغم همرام بود دادمشون تا بخورن بر نمیداشتن با زور تعارف کردم گفتم من مسافرم شیرازم همیشه از این راه نمیام که زیر دین باشید خلاصه گفتم تو این سرما حقوقاتون که خیلی زیاد نیست واقعا احساس مسولیت تون باعث افتخاره دوتا جوون هم بودن یکی گفت پسر خاله مملکت با دندون تا حالا نگه داشتن حالا هم ما نگهش میداریم تا الان پر انرژیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ کوشی پیدات نیست :))))
منتظریم بیای بلف بزنی و بری .چشماتو در میارم ترامپ اگر ببینمت
آخرین اخبار