فعالیت هنری "هر روز یک کارگروه" انجمن هنر‌های تجسمی در نمایشگاه کتاب خوزستان

عضو هیات مدیره انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان از فعالیت هنری "هر روز یک کارگروه" با حضور هنرمندان انجمن هنر‌های تجسمی استان در نمایشگاه کتاب خوزستان خبر داد.

محمدرضا جرجر زاده، عضو هیات مدیره انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت هیات مدیره انجمن و کارگروه‌های پنج گانه، هر روز یک کارگروه و تیمی از هنرمندان در غرفه انجمن در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان درحال فعالیت هنری هستند.

وی هدف از حضور در نمایشگاه کتاب را معرفی رشته‌های هنری و آشنایی با فعالیت‌های تخصصی انجمن هنر‌های تجسمی و نحوه ارتباط با انجمن عنوان کرد.

محمود گل، مدیر خدمات رفاهی انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان بیان داشت: طبق اعلام قبلی، هر روز صبح و بعد از ظهر در غرفه انجمن، اقداماتی از جمله ثبت نام و عضویت جدید، تحویل کارت و گواهی‌های عضویت به ثبت نام شدگان قبلی و تحویل بن خرید کتاب به حاضران در "گه گاه" انجام می‌شود.

محمد عدیلی پور، دبیر استانی یازدهمین جشنواره‌ هنر‌های تجسمی فجر و ریس هیات مدیره انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان اظهار کرد: در غرفه این انجمن، در کنار فعالیت گروهی هنرمندان، ۳ کتاب دیزاین تالیفی، شادی طاهر خانی، سودابه صالحی، از دلتنگی...، گروه تجسمی ساعت هفت، برداشتی آزاد از کتاب وحید کیانی از گوهرشاد مشهد، تا گوهرشاد هرات از مرضیه خوشدل، از مولفان هنرمند خوزستانی هم با تخفیفی از ۲۰ تا ۵۰ درصد به فروش می‌رسد.

وی برنامه حضور کارگروه‌های پنج گانه را به شرح زیر اعلام کرد:

هنر جدید/حجم - ۱۷بهمن

کاریکاتور/تصویرسازی - ۱۸بهمن

نقاشی/نگارگری/طراحی - ۱۹و۲۰بهمن

عکـــــس - ۲۱و۲۲بهمن

گرافیک/انیمیشن - ۲۳ بهمن

عدیلی اذعان داشت: غرفه انجمن هنر‌های تجسمی واقع در سالن کارون، ورودی یک، انتهای راهرو دوم از ۱۹ تا ۲۳ بهمن ۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی خوزستان برپا است.

انتهای پیام/گ

غرفه انجمن هنر‌های تجسمی میزبان علاقمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.