کرملین: مسکو هیچ پیشنهادی از سوی واشنگتن درباره پیمان آی‌ان‌اف دریافت نکرده است

«دیمیتری پسکوف» اعلام کرد مسکو هیچ پیشنهادی از سوی واشنگتن درباره اجرای مجدد پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌بُرد دریافت نکرده است.

کرملین: مسکو هیچ پیشنهادی از واشنگتن در مورد پیمان آی‌ان‌اف دریافت نکرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) به پرسش‌های خبرنگاران در خصوص مسائل مختلفی از جمله اتحاد روسیه با سازمان کشور‌های صادرکننده نفت [اوپک]، دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا و لغو پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌بُرد پاسخ داد.

او با اشاره به اینکه اتحاد روسیه با کشور‌های عضو اوپک در دستور کار مسکو قرار ندارد، گفت: هیچ مذاکره‌ای در این خصوص انجام نشده است. این موضوع در حال حاضر، در دستور کار ما قرار ندارد.

وی تاکید کرد بحث‌های مهمی در خصوص اتحاد روسیه با کشور‌های عضو اوپک انجام نگرفته است.

پسکوف در پاسخ به این پرسش که آیا مسکو پیشنهادی از سوی واشنگتن برای مذاکره در مورد پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌بُرد دریافت کرده است یا نه، گفت: مسکو هیچ پیشنهادی از واشنگتن در مورد پیمان آی‌ان‌اف دریافت نکرده است. همان طور که رئیس جمهور پوتین گفته است ما صبور هستیم و منتظر می‌مانیم تا طرف مقابلمان آماده [مذاکره] شود.

سخنگوی کرملین درباره دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: تاکنون برنامه‌ای برای برگزاری جلسه جدید بین سران دو کشور در نظر گرفته نشده است و گزارش‌ها درباره نشست احتمالی روسای جمهور آمریکا و روسیه در مرحله احتمالات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار