رئیس پلیس پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برخورد قاطع پلیس با دلالان در بازار گوشت

سردار رحیمی از ورود پلیس به بازار گوشت و برخورد جدی با دلالان این بازار در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از چندی پیش با تعیین کارگروه ویژه مرکب از دادستانی، اداره تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی، برخورد جدی با دلالان بازار گوشت آغاز شده است.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا پلیس همانند بازار ارز به بازار گوشت نیز ورود خواهد کرد؟ گفت: بنا به دستور دادستان تهران مبنی بر ورود پلیس به بازار گوشت و برخورد با دلالان، من و همکارانم در پلیس پایتخت فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کردیم تا با شناسایی و دستگیری دلالان این حوزه، ثبات و نظم را در بازار گوشت برقرار کنیم.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از رسیدگی به پرونده نگین‌خودرو و احتکار گوشت/ ایران‌خودرو منعی برای پیش‌فروش ندارد


انتهای پیام/

ورود پلیس به موضوع بازار گوشت و برخورد با دلالان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
چهار تا از اون دانه درشتها رو که مقام و منصبی دارند اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد رجبي
۱۱:۰۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
در حال حاضر دولت برنامه اي براي توزيع كالاهاي اساسي و مديريت بازار ندارد يا حداقل تمام برنامه هاي دولت تا كنون محكوم به شكست بوده و نتيجه اي اثر بخش نداشته است. از طرفي تفكر ات سرمايه داراي يا غير واقعي دولت ( نظير مخالفت با سيستم توزيع الكترونيك ( كوپني) يا كارت اعتباري خريد براي سرپرست خانوار) با شرايط امروز جامعه باعث شده كه نيازمندان و 7 دهك پايين در آمدي ضربه هاي جبران ناپذيري رواني، فرهنگي و اقتصادي ببينند. وقت است كه مجلس با طرح هاي سه فوريتي برنامه توزيع مديريت شده كالا هاي اساسي را شروع كند. . ابتدا بايد گروه هاي هدف دقيقا مشخص شوند( افراد تحت پوشش سازمان هاي حمايتي،كارگران و كارمندان دولتي و غير دولتي، روستائيان، رانندگان، ...) و اقلام مورد نيز براي اين گروه ها به طور شفاف محاسبه شوند و نحوه رسيدن اقلام به دست اين گروه هاي هدف با حذف كامل واسطه ها، سوداگري و قاچاق برنامه ريزي شود.
مجلس بايد دولت( سازمان هدفمندي يارانه ها) را حداكثر در مدت 20 روز اول اسفند ملزم كند كه از خانوارهاي گروه هاي هدف كه متقاضي دريافت كالاهاي اساسي براساس كد ملي سرپرست همراه با افراد تحت تكفل و همچنين كد اقتصادي نزديك ترين فروشگاه زنجيره اي يا تعاوني روستايي محل زندگي آنها ثبت نام فوري به عمل آورد. براي خانوارهاي ثبت نام شده كارت اعتباري خريد به نام آن سرپرست خانوار صادر و حداقل دو بار در اول و وسط هر ماه شارژ شود و خانوار به آساني و فارغ از هر نوع فشاري؛ مشغول دريافت كالاي اساسي خود( گوشت قرمز - برنج ايراني - پنير ايراني - مرغ و تخم مرغ - حبوبات - روغن مايع ) شود. خدا وكيلي! اجراي اين برنامه آسان ترين و عملي ترين راه براي تحقق عدالت اجتماعي است. كاش! دولت مردان و نمايندگان مجلس دست از بلند پروازي و ايده آل گرايي بردارند و به ياد داشته باشند كه اين قشرهاي ضعيف جامعه( دهك 7 به پايين) هستند كه انقلاب و كشور را حفظ كرده اند، نه برنامه ها و ايده ها و كارها و اقدامات بي نتيجه آنها.
-
مهدی
۰۹:۳۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
چرادانه درشت ها رااعدام نمی کنیدلطفا عامیلن این گرانی واختلاس.... راباخانواده هاشان باهمدیگراعدام نمیکنید تاریشه همشون خشک بشه انشاله
آخرین اخبار