شیراز میزبان جشنواره موسیقی فجر فارس

جشنواره موسیقی فجر فارس از ۲۵ بهمن ماه تا ۴ اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهدی رنجبر معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جشنواره موسیقی فجر فارس از ۲۵ بهمن ماه تا ۴ اسفندماه در تالار حافظ اداره کل ارشاد اسلامی فارس، تالار احسان و مجموعه هنرشهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام برنامه‌های این جشنواره اجرا‌ها در ۲ سانس ۱۸ و ۲۱ در نظر گرفته شده و روز دوشنبه ۲۹ بهمن نیز در هر ۳ مکان اعلام شده برنامه‌ای اجرا نمی‌شود.

رنجبر ادامه داد: اجرای علی لهراسبی در ۲۵ بهمن، رستاک حلاج در ۲۶ بهمن، سیامک عباسی در ۲۷ بهمن، حمید حامی در ۲۸ بهمن، بهنام بانی در ۳۰ بهمن، مازیار فلاحی ۲ اسفند و گروه رستاک در ۳ اسفندماه در تالار حافظ در نظر گرفته شده است.

وی اظهار  داشت: در تالار احسان برنامه جشنواره با اجرای رضا یزدانی از ۲۷ بهمن ماه آغاز می‌شود و پس از آن اجرای حسام‌الدین سراج در ۲۸ بهمن، گروه نی‌نوازان فارس در ۳۰ بهمن، گروه محلی ماذون قشقایی در یکم اسفندماه، سینا سرلک در ۲ اسفند، پیانو و آواز مهدی یغمایی در ۳ اسفند و آسمان خاک من اثر کاوه پیمان در ۴ اسفندماه در نظر گرفته شده است.

رنجبر یادآور شد: در مجموعه هنر شهر آفتاب نیز آغاز برنامه از جمعه ۲۶ بهمن ماه است که با اجرای گروه کودک نوآهنگ زرقان و ارکستر کلاسیک مهران همراه است. گروه رهاب و آواز کلاسیک ماریو تقدسی در ۲۷ بهمن، همنوازان رهاب هادی آذرپیرا در ۲۸ بهمن، گروه کودک قیروکارزین و گروه کوبه‌ای لیدوما در ۳۰ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

 معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تاکید کرد که همچنین در ادامه برنامه‌های این جشنواره در یکم اسفندماه گروه هنرستان نوآوران و گروه رخ داد، در ۲ اسفند تکنوازی پیانو رافائل میناسکانیان، ۳ اسفندماه تریو میلاد درخشانی با همراهی همایون نصیری و دارا دارایی و کوارتت تار علی اصغر عربشاهی و در ۴ اسفندماه نیز دولت گیتار کلاسیک فرزین طهرانیان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره موسیقی فجر فارس

برچسب ها: موسیقی ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار