وقف یک قطعه زمین در همدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: یک قطعه زمین به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در شهرک فرهنگیان این استان وقف شد.

وقف یک قطعه زمین در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،    حجت‌الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به ثبت یک وقف جدید در همدان اشاره کرد و افزود: یک قطعه زمین به مساحت ۱۵۰ متر مربع در شهرک فرهنگیان وقف شد.

وی با اشاره به اینکه اعظم عابدی نیک، فرزند شهید معظم حاج قربانعلی عابدی نیک این زمین را وقف کرده است، گفت: نیت وقف مربوط به ساخت مسجد صاحب الزمان (عج) در شهرک فرهنگیان همدان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه ارزش تقریبی این موقوفه ۱۵۰ میلیون تومان است، افزود: دهه امامت و ولایت نیز از سوی واقف همدانی زمینی وقف شد.

حسینی با اشاره به اینکه این ملک به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع بود، ادامه داد: نوع وقف انتفاعی و نیت واقف برای آرامستان بود.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان ارزش تقریبی موقوفه بود در ادامه با اهمیت به وقف در جامعه گفت: وقف درجه نهایی کار خیر است چراکه در کار خیر امکان زوال وجود دارد، اما حسنات وقف هرگز تمام نمی‌شود.


انتهای پیام/ب


 وقف قطعه زمینی در شهرک فرهنگیان  همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار