۴۰ مورد چمن مصنوعی در گچساران و باشت ایجاد شد

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۴۰ مورد چمن مصنوعی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان‌های باشت و گچساران احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از چمن مصنوعی روستای سادات لیشتر گفت: این تعداد چمن مصنوعی ورزشی با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت و استانی ساخته شده است.
وی بیان کرد: از این میزان چمن ورزشی ۳۰ مورد از محل اعتبارات نفت احداث شده که بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن‌ها هزینه شد.

تاجگردون گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای سادات لیشتر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با چهار میلیارد و ۴۰۰ ریال اعتبار افتتاح شد.

وی ابراز کرد: در دهه فجر امسال زمین چمن مصنوعی روستای مردان معصوم به مساحت یک هزار متر مربع و با چهار میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

تاجگردون تصریح کرد: ۴۲ میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات نفت به توسعه زیر ساخت‌های ورزش روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: این میزان اعتبار برای ساخت بیش از پنج زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی در روستا‌های این شهرستان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد ریال با ساخت چمن مصنوعی در روستا‌های محمد آباد، دژسلیمان، سادات، ده خلیفه و ماهور باشت اختصاص یافت که تاکنون زمین چمن روستا‌های محمد آباد و سادات به بهره برداری رسیده و مابقی در نیمه اول اسفند سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین ۲ سالن ورزشی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال در روستا‌های پادوک و مارین این شهرستان در حال ساخت است.

این طرح ورزشی با حضور محمد رضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/غ

افتتاح طرح های ورزشی در باشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.