تولید گوگرد بیشتر،آسیب کمتر به محیط زیست

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:هر چه گوگرد بیشتر تولید شود ، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌شود.

تولید گوگرد بیشتر،آسیب کمتر به محیط زیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه گوگرد تولیدی این شرکت یکی از با کیفیت‌ترین تولیدات در بین شرکت‌های پالایشی کشور است، گفت: هر چه گوگرد بیشتر تولید شود، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌شود. 

مهندس داری پور به میزان تولیدات سالیانه پالایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این پالایشگاه تولید می‌شود که به عنوان مصرف خانگی و صنعتی در استان ایلام و استان‌های غرب کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به توجه ویژه این شرکت به حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: با کاشت بیش از ۲۴ هکتار چمن، درخت و درختچه، پالایش گاز ایلام یکی از سر سبز‌ترین پالایشگاه‌های کشور است.

 

وی ادامه داد: در آینده ، گاز مایع خام و میعانات گازی تولیدی این شرکت به عنوان خوراک پتروشیمی برای تبدیل به محصولات با ارزش افزوده بالاتر به پتروشیمی ایلام تحویل داده می‌شود.


وی با اشاره به اینکه به منظور حمایت از کالای ایرانی در سال گذشته بیش از ۹۴ میلیارد ریال از شرکت‌های داخلی ، کالا و تجهیزات خریداری شده است ، اظهار داشت: در سال جاری نیز تاکنون بیش از ۶۶ درصد کالای خریداری این شرکت از تولیدات داخلی بوده است.


مهندس داری پور افزود: در راستای پایبندی به تعهدات زیست محیطی و نیز به منظور تلطیف محیط، افزایش روحیه کارکنان، سرانه فضای سبز این شرکت ۸۵ درصد نسبت به فضای ناحیه صنعتی بوده که ۸.۵ بیشتر از الزام زیست محیطی مربوط به صنایع می‌باشد.

پالایشگاه گاز ایلام با داشتن چشم انداز، هدف، استراتژی در مسیر تعالی است و در این شرکت ارزش‌های سازمانی از جمله قانون مداری، بهبود مستمر ایمنی، اعتماد، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و ... در سرلوحه کاری خود قرار داده که با داشتن چنین شاخصه‌هایی می‌تواند در مسیر قله ترقی قرار گیرد.


شرکت پالایش گاز ایلام از سال گذشته تاکنون برنامه‌های قابل توجهی در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ساخت داخل برای دور زدن تحریم‌ها در دستور کار قرار داده که نتیجه آن ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات عدیده‌ای بوده که هم اکنون بدون وابستگی به خارج و در داخل کشور تولید می‌شوند.

 


انتهای پیام/ع

 حففظ محیط زیست با تولید گوگرد در پالایشگاز ایلام

برچسب ها: گاز ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.