کد خبر: ۶۸۳۱۸۵۴
گروه : قزوین » قزوین
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: ارتباط بیشتر با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به آنان، سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباط مردمی این سازمان گفت: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن این سامانه به شماره ۳۳۸۳۹ تماس بگیرند و پیشنهادها، انتقادات، شکایات و تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان و کارکنان سازمان تاکسیرانی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: پیام‌ها به دقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و نتیجه بررسی در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تماس تلفنی به شهروندان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ک

راه اندازی سامانه سامت در تاکسیرانی قزوین

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر