نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نسل جوان امروز نیرنگ‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسند/ رهبر انقلاب اعتماد ویژه‌ای به جوانان دارند

نماینده ورامین گفت: رهبر انقلاب اعتماد ویژه‌ای به جوانان داشته و در اغلب بیاناتشان به حضور آنان در عرصه‌های مهم کشور تاکید دارند.

رهبر انقلاب شناخت و اعتماد ویژه‌ای به جوانان دارند/ نسل جوان و عدالت طلب بایددر راستای مبارزه با فساد و ایجاد یک جامعه اسلامی قدم برداردسید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر تاثیرگذاری جوانان در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: ما در چهل سال اول انقلاب برای تثبیت و پایداری نظام و جمهوری اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفتیم که البته دسیسه‌های بی‌شماری علیه نظام وجود داشت و دشمنان تمام تلاش خود را برای ساقط کردن جمهوری اسلامی کردند، اما باز هم ملت ایران پیروز میدان شدند و حضور مردم ایران در 22 بهمن امسال به معنای پایداری آنها برای حفظ نظام و ادامه پیشرفت و توسعه کشور بود.

بیشتر بخوانید: بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران

وی افزود: برای پیروزی و سربلندی در چهل ساله دوم انقلاب دستاوردها و زیربناهای لازم فراهم شده و این وظیفه جوانان کشور است که کشور را به سوی یک جامعه آرمانی که با حکومتی اسلامی مطابقت دارد، پیش ببرند.

نقوی حسینی تصریح کرد: نسلی که در انقلاب بزرگ شده و در فضای آزادانه و دموکراسی برای عزت‌مندی ایران تلاش کرده اند، اکنون باید عبور کنند و نسل جوان، آرمان‌ها و عدالت طلب به صحنه بیایند تا در راستای مبارزه با فساد و ایجاد یک جامعه اسلامی قدم بردارد.

نماینده مردم ورامین تاکید کرد: امروز نسل جوان تحصیل کرده بوده و دموکراسی را تمرین کرده‌ان، دشمنان و نیرنگ‌های آنها را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند کشور را در مسیر سعادت به سر منزل مقصود برسانند و عدالت را محقق کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران، ملت بزرگ و اثرگذاری در خاورمیانه و عرصه بین‌المللی است که این امر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تلقی می‌شود، روزگاری ایران ژاندارم آمریکایی‌ها بود و باید مطابق میل آنها عمل می‌کرد، اما انقلاب اسلامی باعث شد که دیگر ایران جولان‌گاهی برای سلطه‌جویان نباشد و اکنون همین جوانان هستند که دماغ آمریکایی‌ها را در منطقه به خاک مالیده‌اند.

نقوی حسینی گفت: اکنون نظام سلطه اعتراف می‌کند که بدون ایران نمی‌تواند نقشی در منطقه داشته باشند، بنابراین این عزت جمهوری اسلامی است که نمایان شده و جوانان باید در ادامه راه آن را حفظ و به مرحله بالاتری برسانند و از عزت مردممان در عرصه بین‌المللی صیانت کنند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جوانان در ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور، خاطر نشان کرد: مرز میان ما با دشمنان باید به صورت دقیق تبیین شود، چراکه آنها روزگاری مردم ایران را برده خود تلقی می‌کردند، اما اکنون جوانان دانشمندان و صاحب نظر ما در زمینه رشد علمی از آنها سبقت گرفته‌اند، لذا وظیفه جوانان این است که با شناخت دقیق از دشمن مرز جمهوری اسلامی را با آنها مشخص کنند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری شناخت و اعتماد ویژه‌ای به جوانان داشته و در اغلب بیاناتشان به حضور آنان در عرصه‌های مهم کشور تاکید خاصی دارند، ایشان معتقدند که نسل جوان امروز کشور مؤمن، انقلابی و مقید هستند و معتقدند که باید آینده انقلاب اسلامی به دست آنان سپرده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار