ساخت پرورشگاه به نیت نگهداری از ایتام

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از ساخت پرورشگاه به نیت نگهداری از ایتام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، الیاس رضایی معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در جلسه بررسی طرح پرورشگاه با حضور مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف و مشاوران طرح و در محل اوقاف فارس اظهار کرد: یکی از نیات واقف خیراندیش، نگهداری از ایتام است و در حال حاضر و در پرورشگاه قدیمی شیراز که توسط خود واقف ساخته شده است، حدود ۵۰ نفر از ایتام نگهداری می‌شوند.

وی افزود: با توجه به توان مالی این موقوفه که توانایی نگهداری تعداد بیشتری از این افراد را دارد، در شهرک صدرا و اراضی موقوفه فوق، زمینی به مساحت ۵ هکتار به ساخت پرورشگاه جدید اختصاص یافته است.

رضایی گفت: طرح نهایی این محل تقریباً تهیه شده است و این پرورشگاه با زیربنای ۳۰ هزار مترمربع و با قابلیت نگهداری حداقل ۶۰۰ نفر ساخته می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به یکی دیگر از نیات واقف مبنی بر درمان بیماران نیازمند، ساخت درمانگاهی در کنار این محل دیده شده است و همچنین مجموعه‌ای از امکانات مانند ارائه خدمات ورزشی، استخر و مسجد ساخته خواهد شد که همه مردم شهر صدرا بتوانند در کنار خدمات درمانگاهی، از این امکانات نیز بهره ببرند.

وی ادامه داد: امیدواریم که با نهایی شدن طرح فوق و صدور پروانه ساخت، از اوایل سال آینده شاهد شروع به ساخت این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/چ

وقف جدید خیر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.