امام جمعه شهر برزک از توابع کاشان با اعتراض به روند رسیدگی به معضل ناایمنی جاده برزک گفت: چرا مسئولان بحران محور برزک کاشان را باور ندارند؟

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام «محمدحسن حلاجی مفرد» امام جمعه برزک در سخنرانی خود در مراسم ختم مرحوم سید محمد طاهری و فرزند خردسالش  در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر که از جان باختگان  حادثه رانندگی جاده برزک در روز جمعه بودند ضمن طرح این سوال که «اگر این جاده عریض و دو بانده بود  3 نفر در یک حادثه کشته می شدند؟» گفت: متاسفانه وقتی این حادثه اتفاق می افتد فقط بلدند توجیه کنند.

وی در طرح سوال دوم خود که «آیا حق این مردم یک جاده استاندارد هست یا نه؟» گفت : «اگر حقشان نیست بگویید، آیا40  سال ، حالا چهل سال نه  15 یا 20 سال برای استاندارد کردن این جاده کافی نیست؟

امام جمعه برزک با تاکید بر اینکه «در این 15 سال جاده ای به صورت طرح ملی کاشان ، برزک، ورکان ،  موته و گلپایگان تعریف شد . » خطاب به مسئولان گفت : «آقایان مسئول! آرشیو را بیرون بیاورید. طرح ملی بود، بیشترین پول و هزینه ی آن کجا خرج شد؟ البته ما خوشحالیم که مشکل موته و گلپایگان حل شد . اما با عدالت می خواهید چکار کنید؟ آقایانی که امضا می کنند ، آقایانی که در اتاق دربسته امضا می کنند.»

حجت الاسلام حلاجی مفرد، در ادامه مشکل اصلی را ناباوری مجموعه دست اندرکاران بر وجود  یک نوع بحران در این جاده دانست و گفت:  « فقط می گویند مقصر در رانندگی  و عوامل دیگر است. پس سهم جاده چی؟ چرا باور ندارید که اینجا بحران است؟

وی در پایان یادآورشد:« وزیر راه  می آید اینجا 24 ساعت قبل از آمدن وزیر بیش از 20 ماشین آلات را به جاده برزک  می آورند. الان نگاه کنید چند ماشین کار می کند؟  من امروز یک ماشین را دیدم  تا  وزیر رفت این ماشین آلات  هم رفت ؛ این توهین به شعور مردم نیست ، به خدا خجالت دارد.»

انتهای پیام/م

چرا مسئولان بحران محور برزک کاشان  را باور ندارند

برچسب ها: حمل و نقل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار