صحبت‌های جالب علی دایی در مورد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال

علی دایی در حاشیه‌ی تولدش حرف‌های جالبی در مورد مسائل روز ورزش زد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جشن تولد علی دایی (سرمربی تیم فوتبال سایپا) امروز (چهارشنبه) در تهران برگزار شد. دایی در این مراسم درباره حضورش در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال سخن به عمل آورد.

او در این خصوص گفت: اصلا دوست ندارم به عنوان رئیس پشت میز بنشینیم حتی در شرمت خودم هم یکبار پشت میز ننشسته ام و کلا این کار با روحیه من سازگاری ندارد. چندین مرتبه پیشنهاد ریاست فدراسیون فوتبال را به من دادند و حتی حدود هفت سال قبل پیشنهاد وزارت ورزش را به من دادند که هیچکدام از آن‌ها را قبول نکردم.

دایی ادامه داد: در زندگی به دنبال اهداف دیگری هستم، مطمئنا می‌دانم که می‌توانم در زندگی شخصی خود موفق شوم و اصلا به دنبال پست و مقام نیستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا اشتباهاتی را که در گذشته داشته ام دیگر تکرار نکنم.

صحبت های جالب علی دایی در مورد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال

 

سرمربیگری تیم ملی برای من وسوسه نیست

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شایعه سرمربیگری اش در تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: سرمربیگری تیم ملی برای من وسوسه نیست خدمت به مردم، عشق، علاقه و افتخار است. ولی با احترام به مردم و تیم ملی، الان به سایپا تعهد دارم و نمی‌توانم به تیم ملی فکر کنم.

دایی درباره اینکه تلاش‌هایی شده تا خیلی از ستاره‌ها بزرگ نشوند، اما او همچنان حمایت مردم را دارد و کمپینی برای بازسازی کرمانشاه آغاز کرد و مورد استقبال قرا گرفت گفت: بزرگی را خدا به هر انسانی می‌دهد. من خودم را هیچ موقع بزرگ حس نکرده‌ام. من در طول این سال‌ها اصلا عوض نشده‌ام. متاسفانه آقایان اشتباه می‌کنند. بزرگی را فقط خدا به آدم‌ها می‌دهد. من فقط به خاطر دلم کار کمک به مردم زلزله زده را با کمک هموطنانم آغاز کردم. برای زلزله ورزقان هم ما رفتیم. این سری یکی از خوبی‌های فضای مجازی بود که از طریق فضای مجازی ارتباط با مردم امکان پذیر شد. در زلزله‌ی بم هم شاید ما خیلی کار‌ها انجام دادیم، اما فضای مجازی نبود. فضای مجازی کمک خوبی به من کرد تا بتوانم کمک مردم را بگیرم. امیدوارم هیچ زمانی دیگر چنین اتفاقاتی در مملکت ما نیفتد. مطمئن باشید همیشه من اگر بتوانم کاری انجام دهم، کمک می‌کنم. من روز اولی که شروع به این کار با کمک مردم کردم، همه چیز را می‌دانستم. این اتفاقاتی که افتاد را در خانه به همه گفته بودم که چنین اتفاقاتی می‌افتد. مطمئن باشید هنوز هم تمام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: سایت ۹۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
علی دایی خیلی انسان خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
فکر میکنم که علی دایی بر خلاف خیلی ها ظر فیت انسانیش خیلی بیشتر از مال و دارائیش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۱:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آنهایی که بزرگ هستند واین را کار خدا می دانند اینقدر دیگران را ریز نمی بینند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نرگس موحدی نژاد
۰۱:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
چند بازیگر پیشکسوت داریم که از جانشان برای ایران مایه گذاشتند؟گل زیادی نزدند پول زیادی نخواستند. حالا پول زیادی هم ندارند برای چرب کردن سبیلها حتی برای چرب کردن سفره هایشان.این مراسم را که دیدم به عنوان یک ایرانی شرمنده شدم وای به حال شما که
آگاهید به وضع و حال این افراد. فوتبالیستهای قدیمی عزیزی که صدقه نمی خواهند فقط اندکی احترام.
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۰۱:۱۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایرانی باشعور و فهمیده است. میفهمد فوتبالیست خوب حتما نباید خیلی گل بزند تا فراموش نشود.مردم دسته گلهایی را که علی دایی به آب داده فراموش نمی کنند.حالا هی تولد بگیر. چه فایده آب از سر گذشته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
شما دوستان اگر اردبیل تشرف برده باشید در دور افتاده ترین ده ها عکس آقای دایی را میبینید میدانید معنیش چیه یعنی عشق یعنی درستی یعنی وفا یعنی ........ آقای دایی هیچ موقع نه تکراری میشه و نه از ارزشش کم میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
آقای دایی هیچ موقع نه تکراری میشه و نه از ارزشش کم میشه .
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۳:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
باشه بابا تو راست می گی!