با صدور پیامی؛

امام جمعه اهل سنت زاهدان حادثۀ ناگوار حمله به نیرو‌های مرزبانی سپاه پاسداران را محکوم کرد

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان حادثه ناگوار حمله تروریستی به نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران را محکوم کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان حادثۀ ناگوار حمله به نیرو‌های مرزبانی سپاه پاسداران را محکوم کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مولوی عبدالحمید اسماعیلی زهی با صدور پیامی حادثۀ انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبانی سپاه را به شدت محکوم کردند و با بازماندگان شهدای این حادثه که در جاده خاش زاهدان رخ داده، ابراز همدردی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إنا لله وإنا إلیه راجعون»

خبر انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل حافظان وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از کارکنان سپاه شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید.

بنده این اقدام تروریستی را قویا محکوم می‌کنم و آن را در راستای منافع دشمنان کشور و ملت فهیم ایران می‌دانم. بدون شک بیش از هرکسی، مردم سیستان‌وبلوچستان از چنین حوادثی آسیب می‌بینند؛ مردمی که خواهان امنیت و صلح در سایۀ آزادی و توسعه فراگیر هستند.

بازماندگان شهدای این حادثۀ تلخ و ناگوار ما را در غم خود شریک بدانند. از بارگاه ایزد منان برای این شهدا مغفرت تامه و رفع درجات و برای عزیزانشان اجر و صبر فراوان و همچنین برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

انتهای پیام/ز

حادثه تروریستی در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ناگوار يا تروريستي ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
در راستای منافع دشمنان ایران و ملت ایران!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
موضع گیری مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه محترم مسجد مکی زاهدان قابل تقدیر است اما علمای عزیزان اهل سنت انتظار می رود که بستر های بروز و ظهور تفکر تکفیری را شناسایی و از بین ببرند صرف یک محکومیت کافی نیست جناب آقای مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی حتماً اطلاع دارند که بعضی از حاکمان عربستان علناً اعلام کرده اند که ما نا امنی ها را از سوریه و عراق به داخل ایران خواهیم کشاند و تردیدی هم نیست که جنایاتی با این ابعاد جز با حمایت مثلث شیطانی ( اسرائیل و آمریکا و آل سعود ) امکان پذیر نیست و لذا اگر می خواهند در پیشگاه الهی روسفید باشند باید تکلیف خود را با جریان تکفیری وهابیت و آل سعود مشخص کنند .
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمج از انارة
۲۳:۲۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
در مجموع مناطق مرزى سيستان و بلوچستان کمی نا ارام است قبول كنيم كه تدابير بيشتر و عميق ترى نياز دارد حتما عاملين اين جنايت شناخته و مجازات خواهند شد چه كنيم تكرار نشود . اقاى واعظى سفرى باين منطقه داشته باشند و از اوضاع منطقه در شب ها و روزها اطلاعاتى جمع اورى كنند و به هيات دولت گزارش نمايند. اليته نيروهاى انتظامى و نظامى و سپاهى و بسيجى جهادى كلهم كار خودشان را خيلى خوب انجام ميدهند مطالهات اقاى واعظى هم از ديد ديگرى همانطور ارزنده خواهد بود شايد نتوانستم منظوررم را برسانم شايد بهتر است عرض كنم اقاى واعظى اسيب شناسى بعمل اورن. متشكرم
آخرین اخبار