عضو کنگره: آمریکا در ونزوئلا مداخله نظامی نخواهد کرد

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: کنگره از گزینه دخالت نظامی در ونزوئلا حمایت نخواهد کرد.

عضو کنگره: آمریکا در ونزوئلا مداخله نظامی نخواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن تایمز، الیوت انگل، عضو دموکرات کنگره آمریکا ار ایالت نیویورک و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، اعلام کرد این کشور به این زودی‌ها در ونزوئلا مداخله نظامی نخواهد کرد.

الیوت انگل در آغاز جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با نماینده دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، گفت: «کنگره از دخالت نظامی در ونزوئلا حمایت نخواهد کرد».

این عضو دموکرات کنگره افزود: می‌خواهم یک نکته را برای حضار و کسانی که نظاره‌گر این جلسه هستند روشن کنم: مداخله نظامی آمریکا یک گزینه نیست.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در دیدار با همتای کلمبیایی خود در دفتر بیضی کاخ سفید، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، را هدف حملات لفظی قرار داد، اما درباره اینکه چه گزینه‌های دیپلماتیک و یا نظامی برای برکناری وی از قدرت در نظر دارد، به طور شفاف سخن نگفت.

زمانی که از ترامپ پرسیده شد «آیا گزینه اقدام نظامی آمریکا را نیز در نظر خواهد گرفت»، وی پاسخ داد: همه گزینه‌ها را بررسی خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار