هرمزگان مهم‌ترین مرز ترانزیتى کشور/توزیع لاستیک با راه اندازى سامانه الکترونیکى

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هرمزگان با ۲۴ درصد ترانزیت کالا‌های ورودی مهم‌ترین مرز ترانزیتی کشور است.

هرمزگان مهم‌ترین مرز ترانزیتى کشور/توزیع لاستیک با راه اندازى سامانه الکترونیکى به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى در نشست خبری در بندرعباس گفت : توسعه فاز‌های دو و سه شهرک حمل و نقل بندرعباس براساس هوشمند سازی در دستور کار است وشهرک‌های حمل و نقل در اشتغال زایی، لجستیک مناسب کالا در سطح کشور، افزایش کارایی و افزایش بهره وری اقتصادی و رضایتمندی افراد موثر است.

قربانی گفت: در شش ماه دوم سال با راه اندازی سامانه الکترونیکی، لاستیک عادلانه توزیع می‌شود.امسال ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شد.

قربانی افزود: ۹۰ درصد مراحل اجرایی محاسبه کرایه بار براساس تن –کیلومتر در استان‌ها اجرا شده است.بر این اساس نرخ محاسبه کرایه بار متناسب با تغییرات اقتصادی است و رضایت مندی رانندگان را به دنبال دارد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود ۱۴۰ هزار ناوگان اضافی باری را مهم‌ترین چالش حمل و نقل کشور اعلام کرد و گفت: کاهش ناوگان حمل و نقل به نفع صاحبان کالا و رانندگان است.

مهران قربانی افزود: به منظور سهولت در توزیع بار و رضایت مندی رانندگان، اتصال سامانه گمرگ با سامانه اطلاعاتی سازمان راهداری تا ۲ ماه آینده اجرایی می‌شود.

 معاون حمل و نقل سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى گفت: از بین ۴۸۰ هزار راننده دارای مجوز ۳۳۰ هزار راننده باری فعال در کشور فعالیت می‌کنند.پارسال ۴۲۷ میلیون تن بار در کشور جابه جا شد.

 وی گفت: ۱۲پایانه مسافری در کشور در حال ساخت است و برای تعطیلات نوروزی سامانه‌ای طراحی شده که مسافران می‌توانند ۵ خطای راننده و ناوگان حمل و نقل را با گوشی همراه خبر دهندکه  این سامانه هفته آینده راه اندازی می‌شود.
انتهاى پیام/ف

توزیع ٦٠٠ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون

برچسب ها: حمل ونقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.