دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت در بابلسر و قائمشهر

ماموران انتظامی مازندران دو سارق منزل و اماکن خصوصی را در بابلسر و قائمشهر دستگیر کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بخش بهمنیر شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی باپلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ ساداتی، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: همکاری و تعامل مردم با پلیس گامی موثر در تامین امنیت جامعه، افزایش احساس امنیت و پیشیگری از هر نوع ناهنجاری اجتماعی است.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر نیز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی مراتب در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سارق را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی گفت: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: منازل و ساختمان‌های خود را به تجهیزات ضد سرقت ایمن مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

سارقان دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار